børnesikret cartoon hjemmeside?
Fra : Ma~

Dato : 26-08-05 11:24

Den store, af de to drenge jeg passer af og til, har set
en konkurrence på cartoon om nogle cykler man kan vinde
i serien "kodenavn naboens børn". Han vil gerne tegne en
cykel og være med i konkurrencen, tilgengæld kom jeg til
at love at finde ud af hvor han skal sende sin tegning
hen... men suk den hjemmeside er da forvirrende!

Det er som om ingenting virker helt i hverken Firefox
eller Opera, og selv min Internet Explorer må opgive
selvom jeg undtagelsesvis siger ja til plugins og andet
skidt.

Er her andre som ved noget om den konkurrence, og kan være
søde at hjælpe mig? Meget gerne cc af cutn'n'paste alt med
betingelser og adresse til mathilde1974@gmail.com så blir'
jeg glad og kan sende knægtens tegning ind.

Ma~
--
jeg er tilmeldt -> http://www.byensbedstebabysitter.dk/
se også min blog -> http://xn--bleskrog-i0a.dk/blog/