Store arbejdsgivere - med folk på farten!
Fra : RedTop

Dato : 26-08-05 11:02

Jeg proever paa at finde ud af hvem der er de stoerste private
arbejdsgivere i Danmark der har folk "paa farten" og som formodenligt
skal udfylde:
koerdsels regnskab
rejseafregnings regnskab
representations regnskab
diaet regnskab
osv. osv.
Kort og gode, det man paa engelsk kalder "expences"!
Aarsagen skal findes i at vi er ved at lave en Europaeisk undersoegelse
omkring forbruget af tid pr. maaned pr. medarbejder i forbindelse med
aflaeggelse af disse regnskaber.
"Detsvaerer" har jeg boet i udlandet i de sidste ca. 20 aar, og har
ikke rigtigt selv vaeret i stand til at foelge arbejdsmarkedet i
Danmark paa disse omraader.
Paa forhaand tak for hjaelpen
RedTop

Fra : Jonathan Stein

Dato : 26-08-05 11:20

RedTop wrote:

> Jeg proever paa at finde ud af hvem der er de stoerste private
> arbejdsgivere i Danmark der har folk "paa farten" og som formodenligt
> [...]

Du kan i hvert fald finde en oversigt over Danmarks 500 største
virksomheder på http://www.bny.dk/cgi-bin/dyn/show.forside.mpl?id=130

Hvis du starter fra toppen, skal du ikke ret langt før du møder et firma
med store rejseaktiviteter...

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-08-05 11:46

> Hvis du starter fra toppen, skal du ikke ret langt før du møder et firma
> med store rejseaktiviteter...

Det må være DSB som no 34, du tænker på?

Fra : BJ

Dato : 26-08-05 11:59

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det må være DSB som no 34, du tænker på?

Mon du også denne gang skulle pudse dine øjenglas og tænke dig om en ekstra
gang.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-08-05 12:12

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Mon du også denne gang skulle pudse dine øjenglas og tænke dig om en
> ekstra gang.

At du ikke har humoristisk sans er kun sørgeligt.

hilsen
Uffe

Fra : BJ

Dato : 26-08-05 12:16

KLIP

> At du ikke har humoristisk sans er kun sørgeligt.

Det har jeg dog, men tilliden til din er udtømt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-05 12:02

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> wrote in message

> [...]
> virksomheder på http://www.bny.dk/cgi-bin/dyn/show.forside.mpl?id=130
>
> Hvis du starter fra toppen, skal du ikke ret langt før du møder et firma

ISS ?

--
mvh / regards
Christian

Fra : Tom Nielsen

Dato : 26-08-05 14:42

> Aarsagen skal findes i at vi er ved at lave en Europaeisk undersoegelse
> omkring forbruget af tid pr. maaned pr. medarbejder i forbindelse med
> aflaeggelse af disse regnskaber.

I vores firma ridsregistrere vi ikke denne arbejdsopgave, og da vi er en af
dem du leder efter har jeg svært ved at se hvordan du vil undersøge
forbruget. Forventer du at få tal fra virksomheden, eller vil du ud og lege
med spørgeskemaer hos de enkelte medarbejdere ?

- Tom