Programmer
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-08-05 16:28

Hej

Hvis man skal bede sin chef om at købe programmer til at lave web med, hvad
vil I så foreslå?

Jeg havde tænkt mig at sige

Dreamweaver MX
Photoshop CS

Det er dog noget af en udskrivning, men på den anden side er det de
programmer, jeg selv kender bedst.

Alligevel kunne man jo godt kikke på alternativer, der er mindre
bekostelige.

Mark

Fra : Kristian Thy

Dato : 26-08-05 16:45

Quoth Mark Thomas Gazel:
> Hvis man skal bede sin chef om at købe programmer til at lave web med,
> hvad vil I så foreslå?

Jeg ville foreslå bluefish og gimp. Ganske gratis.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-08-05 17:26

Mark Thomas Gazel skrev:

> [...]

> Dreamweaver MX
> Photoshop CS

> Det er dog noget af en udskrivning, men på den anden side er det de

Glem udskrivningen. Hvis de programmer gør dig mere produktiv, så
er pengene hurtigt tjent ind.

Jeg er ikke ekspert og kender ikke Dreamweaver ret godt, men en
fyr der sad i det firma hvor jeg skrev hovedopgave, svor til
Dreamweaver. Han havde købt den privat (til sit hjemmefirma) og
fået den sit arbejde, og det var imponerende hvor hurtigt han
f.eks. kunne banke nogle databaseforespørgsler sammen og få dem
vist i en HTML-side.

> Alligevel kunne man jo godt kikke på alternativer, der er mindre
> bekostelige.

Jeg bruger gratis programmer, men de har slet ikke de faciliteter
som Dreamweaver har.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   http://fiduso.dk/

Fra : Denn!s H

Dato : 26-08-05 18:06

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> programmer, jeg selv kender bedst.
>
> Alligevel kunne man jo godt kikke på alternativer, der er mindre

Kender ikke Dreamweaver, men et alternativ til Photoshop CS, såfremt det kun
skal bruges til web, er helt klart Paint Shop Pro 9.
Menuerne ligner meget hinanden i de to programmer (men det gør prisen ikke
:)

--

vh
Denn!s H