Hvornår spam?
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 13:20

Må man sende en mail og/eller brev til en virksomhed for at fortælle, at
deres virksomhed er nævnt på et bestemt site - eller er det at betragte som
spam?

Rygaard

Fra : Jonathan Stein

Dato : 25-08-05 14:08

Rygaard wrote:

> Må man sende en mail og/eller brev til en virksomhed for at fortælle, at
> deres virksomhed er nævnt på et bestemt site - eller er det at betragte som
> spam?

Du må stort set sende alle de breve, du har lyst til.

Hvorfor vil du fortælle dem, at de er nævnt? Hvis det er en form for
markedsføring, vil det være spam (med mindre de har bedt om det
selvfølgelig).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Leonard

Dato : 25-08-05 16:25

Jonathan Stein <jstein@image.dk> wrote:

>Du må stort set sende alle de breve, du har lyst til.

bid mærke i at der er forskel på om det er breve, sendt med posten for
din regning eller om det er email/fax, der modtages for modtagerens
regning.
Breve må du sende nærmest frit, mens email/fax ikke må sendes
uopfordret.
Og jeg går her udfra at der er tale om markedsføring af en eller anden
art, ellers var der vel ingen grund til at stille spørgsmålet her.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Jonathan Stein

Dato : 25-08-05 20:06

Jonathan Stein wrote:

> Du må stort set sende alle de breve, du har lyst til.

Hov - jeg har da glemt det vigtigste i mit svar! Ovenstående gælder
papir-breve - det nedenstående gælder email:

> Hvorfor vil du fortælle dem, at de er nævnt? Hvis det er en form for
> markedsføring, vil det være spam (med mindre de har bedt om det
> selvfølgelig).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/