Hjælp, hvad hedder den bordplade vi søger?~
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 20:17

Hej med jer,

Vi skal lave en bordplade i et rum.

Vi ønsker en bestemt plade og det er sådan een som man nogengange ser hos
arkitekter!!

Det er en træbordplade og den er meget lys i farven og de har også brugt den
i nogen af de der TV programmer med ombygning i huse olign.

Nogen der kan hjælpe så jeg kan bestille den rigtige??

MVH

Bo

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-08-05 12:51

"EJSMB" <ejsmb(snabelA).dk> wrote in message
> [...]
> den i nogen af de der TV programmer med ombygning i huse olign.
>
> Nogen der kan hjælpe så jeg kan bestille den rigtige??

Hvad med at kigge forbi det nærmeste byggemarked og se hvilken træsort det
er i er efter? Måske birk, ask, eller eg?

Keller

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 18:25

> Hvad med at kigge forbi det nærmeste byggemarked og se hvilken træsort det
> er i er efter? Måske birk, ask, eller eg?

Jeg har ikke fundet den i SILVAN olign. steder!

Den ligner noget der er "støbt" sammen, ala i spånplade, men uden at være
det!

MVH

Bo

Fra : Max

Dato : 26-08-05 18:41

Hej

> Den ligner noget der er "støbt" sammen, ala i spånplade, men uden at være
> det!

Nok lakeret MDF plade.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-05 15:46

> Hej

> Nok lakeret MDF plade.

Det er det altså heller ikke

Tror du at en krydsfinerplade, evt. vandfast, kan være en ok plade? Den kan
vel slibes med en excentersliber på kanter olign. så den bliver helt fin?

MVH

Bo