Effektfuld avisannonce savnes
Fra : allan.pe@jubii.dk

Dato : 24-08-05 09:16

Jeg har startet et mindre rådgivningsfirma og har en annonce i
lokalavisen. Jeg har lavet en hjemmside, hvor der står en hel masse om
hvad det er jeg kan tilbyde. I annoncen har jeg ikke uddybet, hvad jeg
kan tilbyde, men blot skrevet det som en overskrift, og gjort
hjemmesidenadressen meget tydelig, så man ikke kan undgå at se den.
Rådgivningen henvendner sig til almindelige borgere, og har noget med
deres privatøkonomi at gøre. Der har desværre ikke været nogle
henvendelser, og det ser ikke ud som om annoncen har skabt ret mange
ekstra besøg på hjemmesiden. Er der andre der har bygget deres
annonce op på samme måde, og er der nogen der erfaringer med at satse
på, at folk selv slår op på hjemmesiden for at læse mere.

Fra : Karsten Madsen

Dato : 24-08-05 15:22

<allan.pe@jubii.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Fra jeg satte min annonce i lokalsprøjten til jeg fik første henvendelse
(jeg spurgte folk når de ringede) på den, gik der 10-12 måneder, så tålmod
min ven tålmod.
Nu får jeg ca. 2-5 om ugen

/karsten

Fra : René Løweneck

Dato : 25-08-05 07:23

Hej Karsten !

"Karsten Madsen" <km@x.dk> skrev i en meddelelse

> Fra jeg satte min annonce i lokalsprøjten til jeg fik første henvendelse
> (jeg spurgte folk når de ringede) på den, gik der 10-12 måneder, så tålmod
> min ven tålmod.

Folk læser åbenbart ikke avisen hver dag så ))

> Nu får jeg ca. 2-5 om ugen

Se så begynder det at ligne noget. Måske jeg også skulle få taget mig sammen
og sætte en annonce i lokalavisen

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Karsten Madsen

Dato : 25-08-05 12:50

"René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Karsten !
>
> "Karsten Madsen" <km@x.dk> skrev i en meddelelse

> Folk læser åbenbart ikke avisen hver dag så ))

Næppe - det er en ugeavis

> Se så begynder det at ligne noget. Måske jeg også skulle få taget mig
> sammen og sætte en annonce i lokalavisen

Ja og ca ½-1 bliver kunde....