Stor brusekabine/bruse væg
Fra : Grønne

Dato : 23-08-05 20:20

Jeg sidder lige nu og prøver at få tegnet vores badeværelse færdigt, men har
lidt problemer med brusekabinen. Jeg søger noget der er større end 1x1m. Der
skal gerne være plads til at røre sig på og så gør det ikke noget at men kan
være to der.

Det jeg leder efter er noget inspiration til en form for glas afskærmning
som både er elegant og praktisk. Er der nogen der har link til nogen sider
hvor de har andet en de sædvanlige "små" hjørne kabiner.

/Grønne

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 23-08-05 21:56

On Tue, 23 Aug 2005 21:20:16 +0200, "Grønne" <anders@and.dk> wrote:

>Det jeg leder efter er noget inspiration til en form for glas afskærmning
>som både er elegant og praktisk. Er der nogen der har link til nogen sider
>hvor de har andet en de sædvanlige "små" hjørne kabiner.

Hvad med sådan en damp/bruse/massage-kabine - der kan du få en på
130x130 for små 25.000 kr. hos f.eks. VVS-online.

Og ellers kan du jo altid få en glarmester til at skære et stykke glas
til dig i det ønskede mål til den ene væg og så sætte en standarddør
på f.eks. 90 cm med et stykke fast glas mere på den anden væg til at
forlænge med. Han vil også kunne levere monteringssæt.
Bliver sikkert lige så dyrt som ovnenævnte, men det kan lade sig gøre.

Lars

Fra : Grønne

Dato : 23-08-05 22:22

> Hvad med sådan en damp/bruse/massage-kabine - der kan du få en på
> 130x130 for små 25.000 kr. hos f.eks. VVS-online.

Mest fordig jeg syntes den ligner en mellem ting mellem rumkapsel og en
telefonboks ! Og så skal den stå i et hjørne, det er jeg ikke indehaver af
da det er i gavlen på første sal med skråvæge.

> [...]
> forlænge med. Han vil også kunne levere monteringssæt.
> Bliver sikkert lige så dyrt som ovnenævnte, men det kan lade sig gøre.

Det er nok noget i den stil jeg kigger efter, men jeg mangler bare lidt
inspiration, syntes ikke der er meget at finde !

/Grønne