autostol
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 22-08-05 13:32

Vi skal snart have købt ny autostol til den mindste.
Vi er på udkig efter en Rømer King TS Plus 9-18 kg, som skulle være en af de
bedste, har hørt at den vandt i Tænk og Test fornylig.
I Babysam koster den 1699, ville bare høre om nogen ved om man kan få den
billigere andre steder, evt. over nettet?

På forhånd tak,

Pernille

P.s Vi er kun interesseret i at købe den som ny.

Fra : Cat

Dato : 22-08-05 18:13

Lumholdt & Riber skrev:
> [...]
>
> På forhånd tak,
>
> Pernille
>
> P.s Vi er kun interesseret i at købe den som ny.

Den er udmærket og holder i mange år (og til mere end et barn). Giv I
bare 1700 kr for den - den er det værd.

Tine

Fra : Lotte

Dato : 22-08-05 18:28

Hej

Køb den på www.ebay.de til godt 1000 kr. + porto. Jeg skal selv have bestilt
en Rømer Kid Plus der en af dagene. Jeg sparer ca. 500 kr.

Hilsen Lotte

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 22-08-05 20:43

Tusind tak for tippet, der er da virkelig noget at spare.
Skal lige finde ud af hvilken det skal være. De opererer mellem Trendline,
Sofort og Classicline, kan ikke helt gennemskue forskellen...

Venlig hilsen

Pernille

Ps
Af ren nysgerrighed, den du skal bruge, er den til større børn?

Fra : Lotte

Dato : 26-08-05 07:13

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pernille
>
> Ps
> Af ren nysgerrighed, den du skal bruge, er den til større børn?

Hej Pernille

Ja, Rømer Kid er fra 15 kg. til 36 kg.

Hilsen Lotte

Fra : Mus

Dato : 23-08-05 12:19

> [...]
bestilt
> en Rømer Kid Plus der en af dagene. Jeg sparer ca. 500 kr.

Øh den pris får jeg det da ikke helt til.

160 euro er det ikke ca 1200 kr og så kommer porto oven i. Hvilket jeg ikke
ved hvad er.

LN

Fra : Lars

Dato : 23-08-05 07:54

> [...]
>
> På forhånd tak,
>
> Pernille
>
> P.s Vi er kun interesseret i at købe den som ny.

se evt. www.malle.dk

de har dem godt nok kun til 1699,- på deres hjemmeside, men jeg tror ikke
den er opdateret, sidste gang vi var der så vi dem til 1299,- eller lige
deromkring, og der stod det var deres faste normalpris, så prøv evt. at
ringe til dem og spørg.

MVH Lars