Snorkle-lygte bedst til prisen
Fra : Torben Bjørgheim Abi~

Dato : 21-08-05 14:53

Hvilken lygte skal jeg købe og hvor til snorkling langs kysten - dvs. skal
ikke kunne lyse havbunden op på 20 meters dybde. Til gengæld vil det være
godt, hvis den kan klare en badetur på mindst en time.

--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : Sts Honda

Dato : 22-08-05 18:17

http://www.stsnet.dk/KS-lygter.htm

--

Med V Hilsen
Sts

Fra : Søren Reinke

Dato : 22-08-05 18:39

Sts Honda wrote:
> http://www.stsnet.dk/KS-lygter.htm

Bare af nysgerrighed, hvorfor laves sådanne batterie pakker så store og
klodsede ?

En af årsager til jeg valgte min Green Force, var netop at batterierne
var to 4cm tykke rør, som spændes op af tanken og ikke generer det mindste.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Emil Pedersen

Dato : 22-08-05 19:04

De havde dykkerlygter til 40 kr i netto. Kunne holde til 25 meter eller
ligende.
De er fremragende. Og hallo, 40 kr??? Hvor finder man enn lygter til den
pris!?

Fra : Thomas VJ

Dato : 23-08-05 00:00

http://shop.dykkerteori.dk/product_info.php?products_id=129

--
Mvh, Thomas VJ
www.dykkerteori.dk - lær teorien før du rejser ...

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 23-08-05 08:12

Thomas VJ wrote:
> "Torben Bjørgheim Abilgaard" <toa@bt.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://shop.dykkerteori.dk/product_info.php?products_id=129

Suprabeam Nautic ser da ikke så tosset ud.

Hvad er forskellen på Suprabeam til 339,- og Frogman til 549,-? Får jeg
noget for pengene?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Morten Saabye

Dato : 23-08-05 08:38

> Suprabeam Nautic ser da ikke så tosset ud.
>
> Hvad er forskellen på Suprabeam til 339,- og Frogman til 549,-? Får jeg
> noget for pengene?

Jeg har netop købt en Frogman i England for 40£ på grund af en meget
positiv test i "Diver".. .. Den lyser helt fantastisk og er meget
robust.. Fås i neongrøn og sort..

/Morten