Navneformular
Fra : Kristine Gazel

Dato : 20-08-05 14:06

Hejsa
vi skal nu - efter at have gået og tygget på forskellige mellemnavne - til
at sende papirerne ind, så Elisabeth officielt kan få sit navn.
Jeg sidder så med papirerne fra det lokale kirkekontor og ser at der står
formular 1 og vejledning til formular 1 (eller sådan noget) og så er det jeg
tænker; er der mere end en formular? Og skal det i så fald sendes til mere
end ét sted? Vi har så mange papirer fra den peride hvor hun blev født, og
selv om jeg mener at have styr på dem, kan det da være at noget af det
alligevel har forputtet sig

Jeg håber at der er nogle herinde der vil svare. Ikke fordi det haster, men
nu skal det altså være i orden.

KH Kristine.

PS: Tilgiv mig hvis denne besked dukker op to gange. Første gang blev den
væk af en eller anden mystisk grund.

Fra : Cat

Dato : 20-08-05 14:33

Kristine Gazel skrev:
> [...]
>
> KH Kristine.
>
> PS: Tilgiv mig hvis denne besked dukker op to gange. Første gang blev den

Jeg kan ved søgning i google se, at formular3 er til navneændring,
derfor tror jeg, at det kun er en formular, I skal udfylde.

Kør I bare løs. Hvis det ikke er ok, skal de nok fortælle jer det. Hvis
I selv går op med den på kirkekontoret, så kan de jo også hjælpe jer.

Tine

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-09-05 10:08

Kristine Gazel wrote:

> [...]
> tænker; er der mere end en formular? Og skal det i så fald sendes til mere

Jeg mener kun at der er een formular - og den skal kun sendes eet sted
hen, nemlig til jeres lokale kirkekontor. Skulle der alligevel være
knas, skal de nok sige til

Janus