Hovr tykt lag granitskærver i indkørsel?
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 16-08-05 19:17

Og hvilken str. vil I anbefale?

Vh
Carsten

Fra : Max

Dato : 16-08-05 19:33

Hej Carsten

> Og hvilken str. vil I anbefale?

Aner ikke noget om størrelser, men er du sikker på at
du gider høre på skærver i en indkørsel ?

Mvh Max

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 16-08-05 19:34

> Hej Carsten

> Aner ikke noget om størrelser, men er du sikker på at
> du gider høre på skærver i en indkørsel ?

Larmer de da meget?

> Mvh Max

Mvh
Carsten

Fra : anders majland

Dato : 16-08-05 19:48

> Larmer de da meget?

Nu har jeg ikke lyttet til granit om natten, men kun når jeg har vadet rundt
i andres indskørsler og jeg synes ikke det lyder af mere end vores egen
indkørsell/gårdsplads med alm. grus.

Der kan man da sagtens høre om der kommer nogen. Vores egne katte træder
ikke hårdt nok til at jeg hører dem, men naboens newfounderlænder hunde på
natlig udflugt "larmer" nok til at det kan vække mig ...

Men der skal ikke mere end 2-3cm grus/skærver til - skærver pakker sig dog
mere så det er ikke så stort et problem med et lidt tykkere lag ...

Fra : Max

Dato : 16-08-05 22:14

Hej Carsten

> Larmer de da meget?

Det syntes jeg og syntes nu også at de høre hjemme på kirkegården.

Mvh Max

Fra : Kari Eiffert

Dato : 16-08-05 21:11

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:43022da6$0$82734$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Og hvilken str. vil I anbefale?
>

> Vh
> Carsten

Synes denne side forklarer det hele rigtigt godt:
http://www.havenyt.dk/spoergsmaal/anlaeg/2984.html

Mvh Kari