3D Scanning.
Fra : T.Funk

Dato : 15-08-05 18:16

Hej Gruppe.

Jeg har ladet mig fortælle at der skulle være en klinik som, mod betaling,
laver 3D scanning af det ufødte barn. Er der nogen som kan bekræfte dette?
Sted og gerne pris ville også være rart.

Mvh.T.F.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 15-08-05 18:28

T.Funk wrote:
> [...]
> laver 3D scanning af det ufødte barn. Er der nogen som kan bekræfte dette?
> Sted og gerne pris ville også være rart.

en hurtig Google søgning gav dette resultat http://www.ultralydklinikken.dk/

MVH
Kasper Malmberg

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 20:10

Hej.

Har du set det billede, der kommer ud af det??

Jeg syntes først det var en super ide, men efter at have set billederne,
kunne jeg ikke tænke mig det. Synes de ser uhyggelige ud :-/

Så vær lige sikker på du har set et billede inden du får bestilt skanningen

Mange hilsener fra Anne Marie

Fra : Anita

Dato : 15-08-05 21:33

AMT <amhtsnabelamail.dk> skrev:
> [...]
> ud :-/
> Så vær lige sikker på du har set et billede inden du får bestilt

Jeg synes de er utrolig flotte... man kan jo ligefrem se hvad der er op og
ned - hvilket jeg ikke synes er så let på de traditionelle scanninger.

Venligst Anita

Fra : Nina Svanholm

Dato : 16-08-05 06:40

Anita <anitaoestX@Xgmail.com> skrev:

>Jeg synes de er utrolig flotte...
>man kan jo ligefrem se hvad der er op og
>ned - hvilket jeg ikke synes er så
>let på de traditionelle scanninger.

Da jeg blev scanet -for at fastsætte terminen, da fik jeg af vide
at jeg skulle være prøvekanin -de havde lige fået nye scanere, så
der stod fire damer og var travt optaget af dette nye
vidunder........kæresten og jeg havde vores egen skærm i loftet og
havde også travlt med vores nye vidunder Nå, men det var
ligesom at se en film med det bette væsen, man kunne se alt hvad
han el hun lavede -kløede sig på kinden på et tidspunkt osv.
men jeg troede så at alle blev scanet med en sådan -uden at betale
for det?!

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Mette

Dato : 16-08-05 06:45

"AMT" <amhtsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne jeg ikke tænke mig det. Synes de ser uhyggelige ud :-/
>
> Så vær lige sikker på du har set et billede inden du får bestilt

Jeg fik en scanning på en gammel apparat - jeg syntes, at hun så ret
uhyggelig ud, men alligevel var det fedt

Fra : Katja Andersen

Dato : 16-08-05 07:53

"T.Funk" <mostermeister@gmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> laver 3D scanning af det ufødte barn. Er der nogen som kan bekræfte dette?
> Sted og gerne pris ville også være rart.

www.scanningsjordemoderen.dk

Der koster en 3d/4d scanning 1200 kr.
Man får billeder og dvd af scanningen med hjem, og jeg har kun hørt godt om
stedet.

Hilsen Katja

Fra : Mads & Mille's far

Dato : 25-08-05 08:59

Ved ikke om det er sjælland eller jylland du mener men jeg har fået
foretaget en 3d/4d scanning i københavn - på Ultralydsklinikken for
gravide. Jeg fik 7-8 billeder med + en DVD med ca. 18 min. film.... Det var
bare totale uvirkeligt at se sin lille bebs...

Men jeg er bare ked af at det ikke fantes med min førstefødte...

Jeg synes det er det værd... og det ser overhovedet ikke ulækkert ud!
I kan se billederne på
http://www.de-fantastiske-fire.dk/mads/mads_scanning.htm

Mvh. June