Suunto D9 computer-erfaringer og meninger ~
Fra : Jokke

Dato : 13-08-05 23:24

Jeg har mistet min Suunto Gekko og skal derfor til at købe nyt.

Suuntos flagskib D9 tiltaler mig en del: mange faciliteter, funktioner og
høj "porno" værdi og jeg er villigt til at betale lidt ekstra for det
bedste.

Hvad har I af erfaringer med D 9´eren? Er den pengene værd og er det endnu
et Suunto kvalitetsprodukt eller......

Mvh
Jokke

Fra : Kalle

Dato : 14-08-05 07:38

Jeg har leget lidt med KC´s D9-er og jeg må sige det er et pænt ur.
Men igen hvis det skal bruges under danske forhold med tykke hansker ovs.,
ville jeg nok vælge en model der var større af udseende hvis man skal være
sikker på at bruge de funktioner det har med gasskifte osv

Men det ville aldrig blive brugt til andet en klokken og dybden, hvis det
sad på min arm.

Casper

Fra : KC

Dato : 14-08-05 08:03

Hej Jokke...

Jeg har dykket med D9 siden 1. maj på mange forskellige typer dyk - og har
gjort diverse erfaringer.
Du må gerne sende spørgsmål til mig offgroup (jeg skriver på en artikel om
den som skal bringes i Danmarks førende dykkerblad meget snart, så jeg
ønsker ikke at "offentliggøre" mine erfaringer før det bringes

KC

Fra : Søren Reinke

Dato : 14-08-05 08:43

> Men det ville aldrig blive brugt til andet en klokken og dybden, hvis det
> sad på min arm.

Hvorfor ?

--
Søren Reinke
Chief Technology Officer

Fra : Søren Reinke

Dato : 14-08-05 08:43

Jokke wrote:
> [...]
> bedste.
>
> Hvad har I af erfaringer med D 9´eren? Er den pengene værd og er det endnu

Jeg har desværre ikke prøvet D9'eren endnu, men jeg har over 300 dyk med
Suunto Vytec, og det er en rigtig god computer at dykke med,
luftintegrationen er en fed ting at havde, og man slippet for at havde
et generende konsol hængende.

Skulle jeg ud at købe en ny computer i dag blev det D9'eren, så jeg også
slap for at havde et kompas på den anden arm.