Spindemider i agurker
Fra : Bent Løkke

Dato : 13-08-05 04:23

Jeg har her i sommer afprøvet en ide til at undgå spindemider i agurker. Jeg
ved godt at der i forvejen findes metoder til at undgå spindemider, som f.
eks tape og rovmider. Det jeg har lavet er noget helt andet og ser ud til at
virke. Det kan bruges igen og igen og vil koste ca. 100 kr. Jeg kan på
nuværende tidspunkt ikke oplyse om hvad det er for en løsning jeg har lavet,
da det skal beskyttes. Jeg vil gerne vide, om der kan være noget interesse
for produktet.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-08-05 12:12

Bent Løkke wrote:

> [...]
> kan på nuværende tidspunkt ikke oplyse om hvad det er for en løsning jeg
> har lavet, da det skal beskyttes. Jeg vil gerne vide, om der kan være

Ja, for hulen! Det er jo hvad rovmider koster for en enkelt bøtte.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-08-05 21:54

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg

> Ja, for hulen! Det er jo hvad rovmider koster for en enkelt bøtte.

Og en enkelt bøtte virker, ss. i flere år, så hvor er pointen?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen