brugt scsi-kort - hvad er bedst ?
Fra : Niels Frahm

Dato : 05-06-01 14:12

Jeg har lige fået en del brugt scsi ting - harddisk cd-rom drev og
kort. Det ene kort er et aha-1542 c og det andet er et aha2740 - hvad
er bedst ? - hvilket skulle jeg installere - hvis overhovedet ?

Niels

Fra : DWM

Dato : 05-06-01 17:22

"Niels Frahm" <frahm@writeme.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige fået en del brugt scsi ting - harddisk cd-rom drev og
> kort. Det ene kort er et aha-1542 c og det andet er et aha2740 - hvad
> er bedst ? - hvilket skulle jeg installere - hvis overhovedet ?

url:http://www.adaptec.com/worldwide/support/techspecs.html?prodkey=AHA-1540C&cat=%2f
Product%2fAHA-1540C
url:http://www.adaptec.com/worldwide/support/techspecs.html?prodkey=AHA-2740A&cat=%2f
Product%2fAHA-2740A

Nu findes der 5 forskellige versioner af 2740 og den almindelige 2740 er der ingen
tekniske specs på men hvis dit kort er ligesom 2740A vil jeg vælge det da der sidder
2 stik til 50 pins enheder (dual channel)
Hvis du på et tidspunkt vil købe en ny harddisk til en af de controllere vil det
nok være begrænset hvad du kan få fat på. Faktisk er der på www.edbpriser.dk
kun et produkt som er lavet til 50 pins kabler.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress