CMAS* kursus start
Fra : Magda Bulgas

Dato : 11-08-05 06:59

Hej

Jeg har en ven som gerne vil tage et CMAS*. Min egen klub kører ikke CMAS* i
år, derfor vil jeg gerne høre hvornår jeres klubber starter op med prøvedyk
osv. Det er i Nordsjælland.

Mange Tak

Fra : Tom Folkmann

Dato : 11-08-05 07:14

Aquanaut i Helsingør starter CMAS * til september.

Mvh. Tom F.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-08-05 07:35

"Magda Bulgas" <magda@bulkas.zh> wrote in message
> [...]
> CMAS* i
> år, derfor vil jeg gerne høre hvornår jeres klubber starter op med

Roskilde Frømandsklub starter i Oktober.

Vi holder en introduktionsaften Tirsdag d. 4. Oktober kl 19:00 i vores
klublokaler i
"Brinchhjemmet", Strandvejen 21 i Veddelev ved Roskilde.
Der bliver hele uddannelsen gennemgået og der bliver rig lejlighed til
at stille spørgsmål.

Mere info på www.r-f.dk

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-05 10:17

test

Fra : afThomas Fischer

Dato : 16-08-05 08:46

test

Fra : clausm

Dato : 26-08-05 09:49

Bundskraberen i Helsinge starter CMAS* til september.
Der er intro-aften torsdag den 8. september 2005 kl. 19.00 på
Idrætsvej 21, 3200 Helsinge (ved Helsinge-Hallerne)

Vi holder ligeledes åbenhus nu på søndag fra 12.00 til 15.00, samme
sted. Du og andre er selvfølgelig velkomne til at kigge forbi og høre
mere.

Claus Madsen