ble test
Fra : Lars Raaby

Dato : 10-08-05 21:03

I september nummert af tænk det som før hed tænk og test er der test af
bleer.
Det bliver spændene at se hvad de kommer frem til.

Personligt har jeg gode erfaringer med babycare som købes i netto.

MVH
Lars
--
Ægteskabet bygger på gensidighed, men lad aldrig konen vide, at hun er
en af siderne.

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-08-05 22:02

Vi har prøvet nogle billige bleer, men finder helt klart Libero som bedst.

Fra : Nette

Dato : 12-08-05 11:27

"Lars Raaby" skrev

> Personligt har jeg gode erfaringer med babycare som købes i netto.

Hvis det er dem til 80 kr., så er det også dem vi bruger. Ellers bruger vi
de billige fra Aldi el. Alta. Vi har prøvet Libero og Pampers, men det var
vidst på et dårligt tidspunkt, for bleerne passede ikke til den lille. Det
ville måske være noget andet, hvis vi prøvede nu for som bekendt passer alle
bleer alle børn, undtagen i korte perioder. Men hvorfor dog begynde at bruge
de dyre, når det nu går fint uden. ?

Nette