MOD mærker online
Fra : TH

Dato : 10-08-05 14:54

Hvor kan man købe MOD ,trimix og oxygen mærker online ?

TH

Fra : WAL

Dato : 10-08-05 15:18
Fra : TH

Dato : 10-08-05 15:21

Fint så mangler jeg bare trimix og oxygen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 10-08-05 15:43

"TH" <dsl126360@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Fint så mangler jeg bare trimix og oxygen

Han har også oxygen mærker, skulle jeg mene.

mvh
Jonas

Fra : __vaDer

Dato : 10-08-05 16:56

Hej,

"TH" <dsl126360@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Fint så mangler jeg bare trimix og oxygen
> "WAL" <wal@monet.no> skrev i en meddelelse

Hvis du absolut vil have mærker hvor der står Trimix på, så prøv
Tommy hos www.scubagear.dk Dem tror jeg ikke Peter har.

Mvh

Ilhan
"Vejret er 100% Asshole, for at have blæst min Oland tur væk"

Fra : f_chinmart@yahoo.dk

Dato : 11-08-05 08:43

Hæ hæ .......
jeg kan anbefale en tur til tryggerdammen i stedet )
det er grænse overskridende....

Felix

Fra : Jan Birk

Dato : 11-08-05 12:15

> jeg kan anbefale en tur til tryggerdammen i stedet )
> det er grænse overskridende....

Er det fordi du _stadig_ forsøger at finde PADI vraget ))

/Jan

Fra : Tom Folkmann

Dato : 11-08-05 12:05

Hos www.skilteogskrift.dk har jeg fået lavet både navn og Mod og andre
mærker til mine flasker og dykkerudstyr.

Fordelen ved at få lavet dem der, fremfor færdig trykte mærker er, at man
kan selv bestemme:
- Hvad der skal stå
- Hvor stort det skal være
- Hvilken font der skal benyttes.

Mvh. Tom F.

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-08-05 12:18

"Tom Folkmann" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> mærker til mine flasker og dykkerudstyr.
>
> Fordelen ved at få lavet dem der, fremfor færdig trykte mærker er, at man

Hvordan er dine custom mærker forskellige fra alle de andre der er på
markedet og hvilke fordele giver det dig?

mvh
Jonas

Fra : Tom Folkmann

Dato : 12-08-05 12:24

Jeg har bla. fået lavet mærker med navn i forskellige størelser, en
størrelse til skjoldet på min Rebreather, en anden størrelse på min flasker,
jeg har dem både i Hvide og sorte, bail-out mærker til mine Bail-out
flasker, Diluent mærker til mine diluent flasker.

Alt i størrelser og farver der passer 100% til formålet.

Mvh. Tom F.

Fra : Tommy Larsen [Scubag~

Dato : 11-08-05 12:30

Dem kan jeg lave for dig ligesom du vil have dem .

Max A4størrelse
Pris pr A4 60 kr. ((send mig en skitse, eller en printklar tegning )så kan
du selv regne på hvor mange mærker der kan være))
Kan leveres i farver . Og de holder !!

Mvh
Tommy
www.scubagear.dk