Plade
Fra : Brian

Dato : 10-08-05 14:31

I rustfri stål.til et køleskab.Er der nogen der selv har fået lavet det hos
en smed?Og i så fald hvad koster det?Har forhørt mig hos skousen,de har godt
nok noget folie til at sætte på,men det er vist så tynd så der ikke skal
meget til før der går hul på det.Erfaringer søges.Hilsen marianne,der så
gerne vil have det look

Fra : Holst

Dato : 10-08-05 14:48

Brian wrote:

> [...]
> nok noget folie til at sætte på,men det er vist så tynd så der ikke skal
> meget til før der går hul på det.Erfaringer søges.Hilsen marianne,der så

Det lyder mest af alt som om du har valgt den forkerte gruppe at poste
dit indlæg i.