Dykning Vietnam
Fra : rosenauer.dk

Dato : 10-08-05 12:30

Hej !

Jeg står og skal på en tur til Vietnam og har forhåbentlig en del tid til
dykning på vej fra Hanoi og ned til Saigon.

Er der nogen der har råd vedr. de bedste dykkersteder, centre, o.s.v. i
Vietnam ?!

Mange tak!

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : M0rtimer

Dato : 18-08-05 01:04

rosenauer.dk Wrote:

> Er der nogen der har råd vedr. de bedste dykkersteder, centre, o.s.v.
> Vietnam ?!

Hej Martin

Jeg tilbragte en måned, i slutningen af August sidste år, i Viet Nam.

Jeg dykkede kun fra kysten ved byen "Nha Trang". Byen er i sig selv
bestemt ikke noget at huje for, stranden er bred og lang, som så mange
steder i Viet Nam, men præget af mange hoteller og turistede barer. Dog
blev jeg meget forelsket i stedet, dette skyldtes dog nok mest det gode
forhold jeg opbyggede med dykkerguiderne på "Octopus Diving Club".

Dykkerdestinationerne var, efter Asiatiske standarder, præget af at
være overdykkede og en smule beskadigede. Marinelivet var præget af
Moræner, Dragefisk, Blæksprutter og Lionfish.

Alt i alt er landet ikke den største dykkerdestination, men med flot
sigt og den bedste service og mad, jeg nogensinde har oplevet på en
dykkerbåd, gør at de 12 dyk i Nha Trang, sommeren 04, står som et
rigtigt godt minde i min hukommelse...

Håber du kommer til at nyde landet og dykningen så meget som mig.

Morten

NB: Husk endelig et visit på The Sailing Club - Alle tiders bar

--
M0rtimer