DR Tematirsdag om huledykning, nogen der h~
Fra : Poul Kaasing

Dato : 09-08-05 21:42

Hej

Er der nogen der har optaget tematirsdag om huledykning? Helst digitalt, men
en VHS kopi ses også gerne, hvis jeg må låne eller hvad vi kan finde ud af?
Var desværre igang med teoriundervisning, og så først slutningen da jeg kom
hjem.
Helst fra Århus amt, eller deromkring.

Mail evt til mig på kaasingSNABELAhotmailDOTcom

/Poul

Fra : Morten Holst

Dato : 10-08-05 22:30

Jeg vil gerne være med på en kopi hvis nogen ligger inde med det.

Jeg betaler selvfølgelig omkostninger.

--

Morten H. Christensen

"Poul Kaasing" <kaasingNOSPAM@FJERN ALT MED STORT hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:my8Ke.352$bh5.66@news.get2net.dk...

Fra : Jesper Cederberg

Dato : 16-08-05 10:03

Til info bliver det genudsendt på DR2 lørdag den 20/8

mvh
Jesper