Badedragt til gravide
Fra : Markussen

Dato : 09-08-05 11:55

Hejsa..
Min kæreste og jeg er gået hen og blevet gravide. Så for at røre sig lidt,
kunne hun godt tænke sig at begynde at svømme lidt.
Spørgsmålet er så. Hvor kan man købe badedragter til gravide i kbh området?

Med Venlig Hilsen
Markussen

Fra : karsten & Pia

Dato : 09-08-05 13:28

"Markussen" <Tino@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne hun godt tænke sig at begynde at svømme lidt.
> Spørgsmålet er så. Hvor kan man købe badedragter til gravide i kbh

Tillykke.........badedragter til gravide købes i diverse babyudstyrsbutikker
og i babybutikker over nettet. Men ellers er det bare at købe en godt stor
badedragt.

MVH Pia

Fra : karsten & Pia

Dato : 09-08-05 13:32

F.eks har de en badedragt til 250 kr her:
http://www.layette.dk/shop/default.asp

(Kig ude i højre kolone.)

MVH Pia

Fra : Kristine Gazel

Dato : 09-08-05 15:58

> [...]
> kunne hun godt tænke sig at begynde at svømme lidt.
> Spørgsmålet er så. Hvor kan man købe badedragter til gravide i kbh

Hejsa

Jeg købte min graviditetsbadedragt i Sportsmaster ved Jorcks Passage.

Mvh Kristine Gazel.

Fra : Markussen

Dato : 09-08-05 17:07

tusind tak for de hurtigt svar. Så er der lidt at kigge på..

Fra : Cat

Dato : 09-08-05 17:41

Markussen skrev:
> [...]
> kunne hun godt tænke sig at begynde at svømme lidt.
> Spørgsmålet er så. Hvor kan man købe badedragter til gravide i kbh området?

Jeg brugte bare min almindelige - den strakte sig og strakte sig.

Tine

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-08-05 19:51

"Cat" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg brugte bare min almindelige - den strakte sig og strakte sig.

Ditto - og det til trods for at jeg sidst fik tvillinger, endda store
tvillinger! Jeg var på størrelse med en gennemsnitsgravid ved termin, da jeg
var ca. 20 uger henne - men badedragten holdt til det sidste
Prøv det, før der investeres.

MVH Mette

Fra : Markussen

Dato : 09-08-05 20:29

ok... lyder da som et forsøg. Siger videre at hun skal forsøge sig frem med
den almindelige.
Tak for de hurtige svar..

mvh Markussen

Fra : Cat

Dato : 09-08-05 20:46

Markussen skrev:
> ok... lyder da som et forsøg. Siger videre at hun skal forsøge sig frem med
> den almindelige.
> Tak for de hurtige svar..

Måske den bliver lidt mere nedringet, men det var det eneste. Hvis man
svømmer regelmæssigt, bliver den også lidt mør af klorvandet - så
strækker den sig lettere.

Til gengæld kan man godt risikere, at den så er for stor bagefter, men
man er alligevel måske en anden størrelse og skulle have købt en ny, så....

Held og lykke med det. Svømmebassinet var det eneste sted, jeg ikke
følte mig som en strandet hval til sidst.

Tine

Fra : IMB

Dato : 10-08-05 07:25

Cat <ta@uu.dk> wrote in

> Måske den bliver lidt mere nedringet, men det var det eneste. Hvis man
> svømmer regelmæssigt, bliver den også lidt mør af klorvandet - så
> strækker den sig lettere.

Det lyder som den plan jeg havde: Jeg brugte min gamle, lettere klor-møre
badedragt til gravid-svømning og købte mig så en ny checket een til
babysvømning da min dreng var 3 måneder.

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-08-05 21:15

Markussen skrev:
> ok... lyder da som et forsøg. Siger videre at hun skal forsøge sig frem med
> den almindelige.
> Tak for de hurtige svar..

Hvad så med dig skal du ikke have en badedragt?
<klip>
Fra første indlæg:
Hejsa..
Min kæreste og jeg er gået hen og blevet gravide.
</klip>

Ja jeg spørger bare.....

--
MVH
Lars Raaby

Fra : Markussen

Dato : 10-08-05 00:11

hehe... har badebukser.
Men som en af vores venner sagde. Manden tager ofte på i medlidenhed med
kvinden. Så det kunne måske godt være!!