Forskel på tags
Fra : Nederbasse

Dato : 09-08-05 09:24

Hej

Jeg har prøvet at bruge PHP Designer som editor
Hvis jeg trykker på <BR> knappen laver den et tag der ser sådan ud <br />
Hvad er forskellen på <br> og <br /> ?

LarsN

Fra : Martin Ploug

Dato : 09-08-05 10:11

Nederbasse <lane@NOMAMjubiipost.dk> skrev:
> [...]
>
>Jeg har prøvet at bruge PHP Designer som editor
>Hvis jeg trykker på <BR> knappen
>laver den et tag der ser sådan ud <br />

Funktionen er den samme, jeg mener bare at < br />
er xhtml standard - i stedet for html.

/Martin

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 09-08-05 10:18

"Nederbasse" <lane@NOMAMjubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har prøvet at bruge PHP Designer som editor
> Hvis jeg trykker på <BR> knappen laver den et tag der ser sådan ud <br />
> Hvad er forskellen på <br> og <br /> ?

begge tags er linieskift, men de tilhører hver deres standard.

/Kasper