Legepladser, vestegnen.
Fra : ellisa

Dato : 08-08-05 22:39

Vi er flyttet til Ishøj, og det lader ikke til at det er legepladser der er
flest af.
Vi bor i en stor bebyggelse, men de fleste af legepladserne er midlertidigt
nedlagt, og de resterende er enten ubrugelige pga. hærværk, eller også
bruges de som tilholdssted for de lokale drengebander.

Min søn er 1,5 år, og jeg ville sådan ønske at jeg kunne tage på legepladsen
med ham - men hvor?

Da jeg var barn og voksede op i indre by (kbh), var det jo ikke til at gå
100 meter uden at falde over en legeplads. Selv den mindste grønne plet
havde fået et hegn omkring og fået monteret en sandkasse og et par gynger.

Så spørgsmålet er:

Kender nogle til gode (eller bare la-la-gode) offentlige legepladser i Køge
bugt-området? Nærmere betegnet området mellem Hvidovre-Greve. Det skal være
til at nå med bus eller tog fra Ishøj, og behøver ikke tage en halv
dagsrejse.

Kravene er skam ikke så store. Bare der er et par dæk-gynger, en
rutschebane, evt. en sandkasse og måske lidt at klatre på, så er vi glade.

/ellisa

Fra : Rikke

Dato : 11-08-05 07:45

"ellisa" <virker@ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kravene er skam ikke så store. Bare der er et par dæk-gynger, en
> rutschebane, evt. en sandkasse og måske lidt at klatre på, så er vi glade.

Hej Ellisa,

I Vallensbæk har vi en dejlig naturlegeplads, som ligger lige ved siden af
golfbanen. Vores 4 børn kan ihvertfald godt få tiden til at gå der.

Mvh
Rikke

Fra : ellisa

Dato : 11-08-05 18:26

"Rikke" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I Vallensbæk har vi en dejlig naturlegeplads, som ligger lige ved siden af
> golfbanen. Vores 4 børn kan ihvertfald godt få tiden til at gå der.

Ok, tak.
Nu kender jeg ikke så meget til Vallensbæk udover stationen (og macdonalds
*S*), men er det til at komme til uden bil?
Kan du præcisere lidt nærmere hvor det er?

Igen, tak.

/ellisa

Fra : Marianne

Dato : 11-08-05 22:27

Det lyder som om du kunne få glæde af denne:

http://vestegnen.org/upl/files/9/379.pdf

mvh
marianne