Dykkerplakater - hvor?
Fra : Michael Kristensen

Dato : 08-08-05 22:20

Hvor kan man købe flotte dykkerplakater.

Har været inde på www.allposters.com.

Leder bl.a. af den tegning, hvor en dykker giver to OK signaler.

vh
Michael Kristensen

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 08-08-05 23:47

Michael Kristensen wrote:
> Hvor kan man købe flotte dykkerplakater.
>
> Har været inde på www.allposters.com.
>
> Leder bl.a. af den tegning, hvor en dykker giver to OK signaler.

Kan du ikke bare selv designe de plakater du skal bruge og så få dem
printet ud.
Jeg kender et sted i Århus der printer A1 i farve på gloss-papir for
104 kr/stk.

Jens Olsen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 09-08-05 10:15

>Kan du ikke bare selv designe de plakater du skal bruge og så få dem
>Jeg kender et sted i Århus der printer A1 i farve på gloss-papir for
>104 kr/stk.

Jeg tegner ikke så godt selv, og de undervandsbilleder jeg har taget med mit
undervandskamera til 120 kr. (virker fint på 32 meter) er vist ikke gode nok
til at blive forstørret til 60x80.

vh
Michael Kristensen

Fra : Kalle

Dato : 09-08-05 18:44

Det kan da være du kan lokke nogle fotografier ud af nogle af de fotografer
vi har i Danmark.
Jeg har set at Johnny Christensen har taget nogle rigtig gode billeder under
vand, og hr. Manley har vist også fået en del i kassen, bare for at nævne
nogle af dem jeg ved læser med her på NG.
Jeg kender ikke deres politik omkring deres billeder, men det kunne jo være
de eller andre havde nogle de ville være stolte af at have hængende hjemme
hos dig.
Og så er det jo bare at smutte forbi Vesterkopi eller ligende, og få lavet
en plakat.

www.dyk.dk har vist også nogle ret gode nogle de sælger ud af.

God Jagt.

Casper

Fra : Johnny Christensen

Dato : 09-08-05 19:10

Sad netop og overvejede det. Spørgsmålet er dog om det ser ordentligt ud,
det der laves ved "plakat for en hundred lap" type butikker. Jeg har
tidligere fået lavet 50x70 foto hos Gabs fotolab til omkring 5-600 pr stk.
Større end det kunne de ikke lave i standard ordre. Så er man ude i en
custom ordre og så ligger prisen formodentlig på 2000 og opefter.

--
www.johnnychristensen.com
Inspiration til nordisk dykning

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-08-05 18:23

"Michael Kristensen" <mbk112@hotmail.com> wrote in message
> Hvor kan man købe flotte dykkerplakater.
>
> Har været inde på www.allposters.com.
>
> Leder bl.a. af den tegning, hvor en dykker giver to OK signaler.

Prøv:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=scuba+diving+posters&meta=

Fra : Morten Holst

Dato : 10-08-05 22:35

Hej Michael.

Jeg ligger måske inde med et billede du kan bruge hvis du stadig mangler.
opløsning 2560x1920.
--

Morten H. Christensen