Glemsomhed
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 07-08-05 20:40

Jeg er en smule glemsom, og ber kun lige om et lille svar.
Hvordan er det man integrerer css i html'ens kode uden at lave et seperat
stylesheet?

- Og er det ikke a.link man bruger, når man definere farven på links, uden
at musen er over?

--
Gorm Sørensen

Fra : Christoffer

Dato : 07-08-05 20:45

"Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er en smule glemsom, og ber kun lige om et lille svar.
> Hvordan er det man integrerer css i html'ens kode uden at lave et seperat
> stylesheet?
css'en
og det skal stå imellem dine heads.

> - Og er det ikke a.link man bruger, når man definere farven på links, uden
> at musen er over?
a:hover er det ikk?

--
Christoffer

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 07-08-05 20:48

"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev:

> css'en
> og det skal stå imellem dine heads.

Tak.

> a:hover er det ikk?

Hmm er det ikke når musen er over?

--
Gorm Sørensen

Fra : Christoffer

Dato : 07-08-05 21:06

> Tak.

> Hmm er det ikke når musen er over?
Hmm .. er begyndt at sløve her på det sidste! Jo det er når musen er over
a {
color: #000000;
}
burde kunne gøre det.

--
Christoffer

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 07-08-05 20:52

> - Og er det ikke a.link man bruger, når man definere farven på links, uden
> at musen er over?

Ahh nevermind, jeg kunne jo også bare kigge på html.dk (fx).
Det er selvfølgelig a:link.