belægningssten - pris
Fra : Peter Holm

Dato : 07-08-05 09:07

heysa
et slag på tasken....hvad koster de afkantede herregårdssten pr. m2 alt
inklusive når de lægges af en professionel?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-08-05 18:22

On Sun, 7 Aug 2005 10:06:37 +0200, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

>heysa
>et slag på tasken....hvad koster de afkantede herregårdssten pr. m2 alt
>inklusive når de lægges af en professionel?

300-600 kr. alt afhængig af hvor stort areal, du skal have lagt og
hvad du egentlig skal have lavet, da "alt inklusive" jo er ret
upræcist.

Bortkørsel af gl. fliser el. jord, nivellering, stabilgrus, sand,
fiberdug, stampning, fugesand, farve/størrelse på sten osv. påvirker
alt sammen prisen. Men har du behov for det hele eller det halve
eller....?

Fra : Peter Holm

Dato : 07-08-05 21:59

> [...]
> fiberdug, stampning, fugesand, farve/størrelse på sten osv. påvirker
> alt sammen prisen. Men har du behov for det hele eller det halve

min grund afleveres planeret. Jeg går ud fra, at jeg skal have stabilgrus,
sand,
,fiberdug, stampning, fugesand. Har herregårdssten ikke kun een størrelse?
Jeg skal blot have grå sten.
http://www.netfliser.dk/Outdoor%20Beton%20Sjæl%20Herreg.htm
Dem øverst til venstre.
Jeg skal have ca. 100 m2 lagt.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : anders majland

Dato : 08-08-05 07:17

> Dem øverst til venstre.
> Jeg skal have ca. 100 m2 lagt.

Kender en der fik lagt 100m2 til 40kkr incl moms for et par år siden. Der
havde været grus der skulle graves væk først og der var et par kloakdæksler
som skulle hæves og laves en krans omkring.

En anden har lige fået et tilbud på 75kkr for ~200m2 hvor det idag bare er
fastkørt jord (nyopført hus) Så der skal ikke køres noget væk, men kun til

Fra : Peter Holm

Dato : 08-08-05 20:31

anders majland wrote:

> [...]
>
> En anden har lige fået et tilbud på 75kkr for ~200m2 hvor det idag
> bare er fastkørt jord (nyopført hus) Så der skal ikke køres noget

ok, tak for info

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Ih

Dato : 09-08-05 19:31

Det er fuldstændig umuligt at give en eksakt pris uden kendskab til områdets
geologi m.v. samt alt det andet der er nævnt her. F.eks. er højtstående
vand/grundvand, kridt/sten i undergrund, færdselstype blot enkelte ting der
skal med i overvejelserne......desværre >s<

Fra : Peter Holm

Dato : 10-08-05 20:09

Ih wrote:
> [...]
> højtstående vand/grundvand, kridt/sten i undergrund, færdselstype
> blot enkelte ting der skal med i overvejelserne......desværre >s<

jeg har et tilbud der hedder kr.200+moms alt inklusive. Grus, sand,
herregårdssten lagt ned.
Lyder det billigt ?

Mvh
Peter