Farvestyring på Lexmark
Fra : Jacob & Susanne

Dato : 05-06-01 12:12

Hvordan kan det være at farverne på min udskrift overhovedet ikke ligner
farverne på min skærm. Udskriften er rødtonet, og det er vanskeligt at
justere når man skal skrive ud hver gang man har ændret på
farevsammensætningen.

Hvad kan man gøre for at skærm og printer passer sammen

Min printer er Lexmark 3200

Send venligst en kopi til min mailadresse, da jeg ikke helt ved hvordan
man eller finder svarene her i gruppen.

Jacob

Fra : peet_dk

Dato : 05-06-01 12:23

kontol panel -> printere -> printer -> egenskaber -> farvestyring

Hvis du har en farve profil så slet den, hvis ikke så skal, også ellers op
på automatisk

--
----
peet_dk was here....