Skattejagt...
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 05-08-05 09:38

Hej NG

Jeg er lidt i tvivl om dette er den rette gruppe... Men ellers håber jeg i
giver mig et venligt spark i det rigtige retning

Min mand og jeg vil gerne lave en rigtig skattejagt for vores datter på 12
år (min mand har fundet en gammel kiste der ligner en sørøverkiste som skal
graves ned)... vi bor på et nedlagt landbrug med gode udenoms arealer... Men
vi er lidt fattig på ideer til hvad de forskellige poster/opgaver kan
indeholde, og det skattejagten må gerne strække sig over 2 dage så det
bliver rigtigt spændende... Håber i er friske med nogle gode ideer...

På forhånd tak for hjælpen..

Mvh Heidi

Fra : Pia

Dato : 05-08-05 10:36

Hej

Prøv at læs bogen sofies verden, der er gode opgaver til en skattejagt i.

Fra : Milla

Dato : 05-08-05 13:23

Heidi Bech Petersen skrev:

> Min mand og jeg vil gerne lave en rigtig skattejagt for vores datter på 12 år

På biblo kan du låne:

Skattejagt og orienteringsløb
og
Vi leger skattejagt , begge af Claus Dalby

der er også en der hedder : løb og skattejagt
Alle står under 79,3

Mvh Milla