Browser
stl_s 3840
arlet 2470
favorites icon vises ikke i IE 6 ?
Fra : PeterM.

Dato : 05-08-05 08:40

>Jeg forstår det ikke, .. jeg har længe ikke kunnet se mine "favorites icon"
>der skulle ligge lige før url .. .f.eks som på www.dmi.dk det vises fint i
>Firefox, men ikke i IE

Fordi de bliver slettet, når midlertidige internetfiler bliver
tømt.
Med FavORG fra PC Magazine kan du bevare ikonerne:
http://www.pctipp.ch/helpdesk/kummerkasten/archiv/internet/23705.asp

Fut: news:dk.edb.internet.software.browser, hvor spørgsmålet
hører hjemme og svar herpå bringes.

Tak, .. men desværre hjalp det ikke, det er ligesom om at IE slet ikk vil
hente dem, jeg har prøvet at opdatere siderne, og nu også prøvet med det
lille prg. men nej, .. de kommer ikke

Jeg kører Win XP pro Sp2

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-05 10:08

PeterM. skrev:

>Tak, .. men desværre hjalp det ikke, det er ligesom om at IE slet ikk vil
>hente dem, jeg har prøvet at opdatere siderne, og nu også prøvet med det
>lille prg. men nej, .. de kommer ikke

Det er ikke nok at opdatere siderne, prøv at trække
standard-ikonet (e) tre-fire gange ned på siden og se om det ikke
kommer frem.

Evt. tilføje dem til fortrukne igen eller lav en genvej på f.eks.
skrivebordet ved at trække ikonet derud.

Det program du har hentet gør, at ikonerne fremover ikke bliver
slettet, når midlertidige internetfiler slettes.

PS.
Når du svarer, så vær rar at bruge citationstegn (>) foran det du
citerer, ellers er det svært at se, hvad der er svar og hvad der
er citat.
--
Knud

Fra : PeterM.

Dato : 06-08-05 17:19

> [...]
> kommer frem.

> PS.
> Når du svarer, så vær rar at bruge citationstegn (>) foran det du

1000 tak for hjælpen, .. det var lige det der skulle til.

Og angående mine manglende >, ja det kan jeg jo kun beklage, og har slet
ikke tænkt på at få inst OE-quotefix efter reinstallation, og plejer at køre
med den, så derfor tænkte jeg slet ikke lige på de manglede, .. men nu
skulle alt være ok igen

Tak

Mvh
PeterM