Sæbebehandlet massiv eg
Fra : T.K

Dato : 03-08-05 06:35

Hejsa
Bilka kører denne uge et tilbud med bord og stole i massiv sæbebehandlet eg.
Nogen der ved noget om hvor nemt sådanne møbler er at vedligeholde og
hvordan de tager sig ud som årene skrider frem. Kan de mon tåle der vælter
et glas et eller andet eller det lige så sart som eksempelvis syret eg.
Tove

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 03-08-05 10:03

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et glas et eller andet eller det lige så sart som eksempelvis syret eg.

Mine forældre har et sæbebehandlet egetræs spisebord, det er vel 35 år
efterhånden. De har aldrig været sarte med det, det er blevet brugt til
daglig og fest. Vi var 3 børn og nu er der 5 børnebørn. Når det bliver
skuret står det nærmest som nyt. Men husk det er _meget_ vigtigt at
behandle/vedligeholde bordet korrekt. Mine forældre har aldrig brugt andet
end sæbespåner til rengøring af bordet. Man kan også købe særlige sæber til
det, men sæbespåner er billige og giver et flot resultat.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This Email was scanned by Norton Antivirus 2005