Skifte profil i Firefox
Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-05 17:12

Efter at ha lukket Browseren almindeligt ned - og åbner programmet igen -
kommer der en boks frem hvor jeg skal oprette en profil for at starte
browseren.

Den nye profil indeholder self. ikke alle mine bogmærker m.v....
Hvordan skifter jeg tilbage til den gamle (default)??

/morten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-05 17:46

Morten S Hansen skrev:

>Efter at ha lukket Browseren almindeligt ned - og åbner programmet igen -
>kommer der en boks frem hvor jeg skal oprette en profil for at starte
>browseren.

Af en eller anden grund tror Mozilla, at der allerede er en åben.

Sker ofte, hvis browseren af en elelr anden grund er gået ned,
men kan også ske i andre tilfælde.

Prøv at om der ikke allerede er en åben i joblisten (går ud fra
at du bruger Win 2000 eller XP) og så luk den der.
--
Knud

Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-05 18:12

> Prøv at om der ikke allerede er en åben i joblisten (går ud fra
> at du bruger Win 2000 eller XP) og så luk den der.

Der er ikke noget er kører i joblisten.
Da den bad mig om at oprette en ny profil gjorde jeg bare det og det er nu
den den starter op med. Hvordan ændrer jeg så den starter med den gamle
profil??
Den gamle profil er ikke slettet da jeg stadig kan finde den i stifinder.

Ja bruger XP.

/morten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-05 18:14

Den 02-08-05 18.45 skrev Knud Gert Ellentoft følgende:

> Prøv at om der ikke allerede er en åben i joblisten (går ud fra
> at du bruger Win 2000 eller XP) og så luk den der.

Og hvis du får den tomme profil, når du starter Firefox næste gang, skal
du starte med parameteren -profilemanager. Det kan du gøre ved at klikke
på Start-knappen, klik på "Kør...". Skriv:
firefox.exe -profilemanager
Og klik på OK. Vælg den retteprofil i profilmanageren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Morten S Hansen

Dato : 02-08-05 19:58

> [...]
> på Start-knappen, klik på "Kør...". Skriv:
> firefox.exe -profilemanager
> Og klik på OK. Vælg den retteprofil i profilmanageren.

Mange tak for det! Nu er alt ved det gamle!

Hvorfor kan man ikke finde noget om det i FF's hjælp...?

/morten