Lange gulvplanker
Fra : Torben

Dato : 02-08-05 07:56

Jeg skal bruge nogle fyrretræs gulvplanker der er omkring 7 meter lange -
nogle der kender til hvem der sælger sådan ?

Mvh. Torben

Fra : jones_net

Dato : 02-08-05 08:33

"Torben" <trp@removehajq.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge nogle fyrretræs gulvplanker der er omkring 7 meter lange -
> nogle der kender til hvem der sælger sådan ?

Der er ikke mange, som vil sælge i de længder - vi havde problemer med at
finde længder på 5,10 m. Vi endte dog med en anden løsning til sidst.

Men www.slotsgulve.dk har op til 6 m nævnt på deres hjemmeside, og hvis du
snakker med dem, kan de sikkert skaffe 7 m også...
Man kan jo altid ringe... Bemærk de har adresse i Tyskland

/J

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 11:23

jones_net wrote:
> [...]
> hvis du snakker med dem, kan de sikkert skaffe 7 m også...
> Man kan jo altid ringe... Bemærk de har adresse i Tyskland

Se http://www.dinesen-gulve.dk/dansk/dinesen.asp?side=flashforside

De bor i Sønderjylland. På en konkret opgave var de billigere (og hurtigere)
end Schönlein i Niebull (slotsgulve.dk) Slotsgulve taler de dansk.

Dinesen kan levere op til 15 meter.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Carsten Kroghsbo

Dato : 02-08-05 09:35

Kan du komme med lidt flere oplysninger. Længde, beddde tykkels og
mængde.

Med venlig hilsen

Carsten

Fra : Torben

Dato : 02-08-05 12:05

"Carsten Kroghsbo (slet SV66M)" <cbk@SV66Mbrison.dk> wrote in message
> Kan du komme med lidt flere oplysninger. Længde, beddde tykkels og
> mængde.
>
> Med venlig hilsen
>

> Carsten

Naturligvis
Længde 6,? meter ca. 6,5 meter, tykkelse min. 27mm. bredde fra 14 cm. gerne
mere, men det er en ny tilbygning. Mængde ca. 25 m2

Mvh. Torben

Fra : Gainsbourg

Dato : 02-08-05 15:27

Jels Savværk kan levere op til 15 meters længde og op til 45 cm's bredde i
Douglas og lidt kortere i eg. Jeg ved ikke om de leverer fyrretræsgulve. De
ligger i Jylland men har showroom i Kbh.
http://www.dinesen-gulve.dk/dansk/dinesen.asp?side=flashforside

I parantes bemærket, nok de flotteste trægulve man kan få.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Torben

Dato : 02-08-05 18:25

"Torben" <trp@removehajq.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge nogle fyrretræs gulvplanker der er omkring 7 meter lange -
> nogle der kender til hvem der sælger sådan ?
>
> Mvh. Torben

Jeg har kigget lidt på dinesen, og flot er det.... Tak til jer alle.

Mvh. Torben