Unlock virker ikke på 6101 :-(
Fra : Glenn

Dato : 01-08-05 15:59

Hej med jer !!

Hvordan kan det være at når jeg indtaster unlock koden på min nye 6101 så
sker der intet ??

Kode hentet fra Tekit.dk

Glenn

Fra : Glenn

Dato : 01-08-05 16:06

Glemte lige at skrive....

At når der intet sker, så er det = at hele koden bare bliver stående i
displayet

"Glenn" <

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 01-08-05 22:27

"Glenn" <Glenn@_GÆT-SELV_Smorawski.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte lige at skrive....
>
> At når der intet sker, så er det = at hele koden bare bliver stående i
> displayet
>

> "Glenn" <

Har du prøvet at taste koden med simkort i, dvs et sim som tlf normalt ikke
kan acceptere og så derefter trykke OK efter indtastning af kode? Denne
metode skal man f.eks bruge på 6230i

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk
Mobil: 40 62 90 93

Fra : Glenn

Dato : 03-08-05 17:41

> Har du prøvet at taste koden med simkort i, dvs et sim som tlf normalt
> ikke kan acceptere og så derefter trykke OK efter indtastning af kode?
> Denne metode skal man f.eks bruge på 6230i

Virker hellere ikke, så der må nok et kabel til

Glenn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-08-05 20:24

On Wed, 3 Aug 2005 18:40:31 +0200, "Glenn"
<Glenn@_GÆT-SELV_Smorawski.dk> wrote:

>Virker hellere ikke, så der må nok et kabel til

Kun hvis du får beskeden "Kan ikke fortryde begrænsning" er det
nødvendigt med et kabel. Jeg har låst adskillige Nokia 6101-telefoner
op med kode.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Glenn

Dato : 04-08-05 08:18

Vil du være venligt at forklare så ?
Den er låst til Debitel

Glenn

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-05 11:03

On Thu, 4 Aug 2005 09:18:29 +0200, "Glenn"
<Glenn@_GÆT-SELV_Smorawski.dk> wrote:

>Vil du være venligt at forklare så ?
>Den er låst til Debitel

Nu får jeg sikkert hug, men jeg kan ikke arbejde gratis. Jeg har et
firma, og lever af at låse telefoner op. Jeg bruger meget tid på
"research", og det er vel forståeligt, at jeg ikke kan øse ud af denne
viden, uden betaling (så kunne jeg lige så godt dreje nøglen om til
firmaet).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-08-05 09:35

Det kan være du har brugt den forkerte kode !
Normalt er det enten kode 1 eller 7 man skal bruge, men da låste min 6230
op, skulle jeg bruge nr. 5.

Du bør checke en ekstra gang om du har tastet telefonens IMEI nr. rigtigt
ind.....

Det kan jo gøres gratis på nettet !

/A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-05 11:08

On Thu, 4 Aug 2005 10:34:35 +0200, "Anders \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Det kan være du har brugt den forkerte kode !
>Normalt er det enten kode 1 eller 7 man skal bruge, men da låste min 6230
>op, skulle jeg bruge nr. 5.

Det er ikke nødvendigt, du må have gjort noget forkert.

>Du bør checke en ekstra gang om du har tastet telefonens IMEI nr. rigtigt
>ind.....

Ja, der er dog et checkciffer "indbygget" i IMEI-systemet, som man
selvfølgelig bør benytte sig af.

>Det kan jo gøres gratis på nettet !

Du skulle vide, hvor mange henvendelser jeg har fra folk, som forgæves
har forsøgt dette (også fra folk der først siger: "Buh bæh, det kan
jeg få gratis. Sikken en kapitalist du er, at tage dig betalt for
noget, jeg kan få gratis!", og så kommer tilbage, når skidtet
alligevel ikke virker). Det siger da også sig selv, at en gratis
service ikke kan leve op til en betalingsservice. Det er ikke noget
stort problem at kaste et par koder ud, men det kan være et problem at
finde den rigtige kode (og de forkerte kan jo ikke bruges til
synderligt meget).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-08-05 12:43

Jeg har kunnet unlocke alle de Nokia telefoner,
jeg har købt, som var simlåst.....

/A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-08-05 12:54

On Thu, 4 Aug 2005 13:43:29 +0200, "Anders \(6400\)"
<2662070m001@stofanet.dk> wrote:

>Jeg har kunnet unlocke alle de Nokia telefoner,
>jeg har købt, som var simlåst.....

Jeg ved ikke helt, hvad du prøver at sige. Svar venligst under det du
svarer på, så er det meget lettere, at forstå hvad du mener.

Venligst,
Lasse Hedegaard