Habbo.dk
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-08-05 10:25

jeg er kommet i den situation at min søn på 11 meget gerne vil være medlem
af www.habbo.dk ....
jeg har prøvet at undersøge sitet og umiddelbart virker det ok, med
moderatorer, sikkerhedsfilter og hvad har vi.... det eneste jeg lige nu
mangler er udsagn fra forældre til børn der er brugere af sitet....

jeg er klar over at der står det er udviklet til unge fra 13-20 år, men er
også klar over at mange af min søns skolekammerarter allerede færdes
derinde, og at der står alle er velkomne, jeg vil blot ikke tillade det, før
jeg er sikker på at det er ok, og ikke overrendt af diverse skumle
personligheder....

alle erfaringer modtages med kyshånd....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Carina

Dato : 01-08-05 13:31

"Sabina Hertzum"

jeg vil blot ikke tillade det, før
> jeg er sikker på at det er ok, og ikke overrendt af diverse skumle
> personligheder....

Jeg tror jeg ville melde mig selv ind. Giver det ikke i virkeligheden det
allerbedste indtryk? Man kan vel bare slette sig igen :)

VH
Carina