en mariehøne gå vogn.
Fra : christiansen.anders@~

Dato : 31-07-05 11:22

Vi var i københavn og gå en tur en søndag ude på østerbro. Der så
vi en gåvogn der lignede en mariehøne. Den var som en rund pude der
lignede en mariehøne, der var 4 "kontor stols" hjul neden under.

Jeg har forgæves forsøgt at huske hvad butikken hed, og jeg har
forgæves ledt efter den på nettet.

Dette er ikke den mariehøne gåvogn som de har i ønskebørn, denne er
mindre og ligner en mere naturtro mariehøne.

Jeg håber at der er nogen der har set den, kender den, købt den som
kan hjælpe mig.

Venlig hilsen

Anders Christinsen.

p.s. grunden til at jeg ikke tager til Østerbro og kigger at vi bor
på Fyn.

Fra : Kasper Navrbjerg

Dato : 08-08-05 22:03

<christiansen.anders@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lignede en mariehøne, der var 4 "kontor stols" hjul neden under.
>
> Jeg har forgæves forsøgt at huske hvad butikken hed, og jeg har

Hvis det var på Ndr. Frihavnsgade kan forretningen have heddet Pif Paf Puf
(?)

Deres hjemmeside er http://www.pif-paf-puf.dk/

Og jeg checkede lige deres online-shop for mariehøner:
http://shopping.ofir.dk/shopping/product.asp?varenr=235457&ButiksID=404&vare
gruppeid=234614

-er det den?

Min datter skal også ha en snart