Brothers in Arms - mangler sigtekorn
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-08-05 00:06

En bekendt har installeret ovenstående, men når han får våben, får han
åbenbart ikke noget at sigte med. P.t. render han rundt med en pistol, men
det er svært at ramme noget, når ikke man kan se, hvor man sigter.
Skal det slåes til eller fra noget sted, eller hvad er det lige der sker?

Kurt

Fra : Sune Storgaard

Dato : 01-08-05 01:18

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> pistol, men det er svært at ramme noget, når ikke man kan se, hvor
> man sigter. Skal det slåes til eller fra noget sted, eller hvad er det

Brug våbenes indbyggede sigtemiddel, hvis du leder efter et grønt kryds midt
på skærmen så findes det ikke. Gå controls igennem og se hvad der er
alternate fire (eller sådan noget), og brug den. Det skulle gerne se ud
noget i stil med det her tilfældige eksempel.
http://www.unreal.fr/images/galeries/brothersinarms/brothersinarms_4.jpg

Spillet er på det punkt mere realistisk end andre spil, det er pludselig
ikke så let at løbe og lave headshot fra hoften på 100 meter.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-08-05 22:10

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Spillet er på det punkt mere realistisk end andre spil, det er pludselig
> ikke så let at løbe og lave headshot fra hoften på 100 meter.

Jeg kan ikke finde noget punkt, som hedder alternate fire eller noget der
ligner.
Men under Game options kan man sætte crosshair, som Mikael Jensen oplyser,
så nu er der sigtekorn, selv om det ikke er det samme, som du viser på
billedet.
Tak for svarene til Jer begge.

Kurt

Fra : Mikael Jensen

Dato : 01-08-05 09:21

Hej det er med vilje de ikke har lavet sigtekorn, da spillet skal være så
realistisk så¨muligt. MEN du kan dog sætte sigtekorn på under options

Mikael