Erfaring med FritHiof Centralstøvsugere ?
Fra : Nicholai

Dato : 30-07-05 17:02

Hej

Nogle der har erfaring med disse?

http://www.frithiof.dk/

//Nicholai

Fra : Torben

Dato : 30-07-05 17:12

"Nicholai" <nicholai@> wrote in message
news:42eba477$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Nogle der har erfaring med disse?
>
> http://www.frithiof.dk/
>
> //Nicholai

Jeg har en ven der er meget glad for dem ..... han ærgrer sig dog over at
han ikke kan slukke i håndtaget.

Mvh. Torben

Fra : LL

Dato : 30-07-05 18:04

Vi byggede nyt hus i fjor og fik en Frithiof løsning installeret. Det virker
ganske upåklageligt. De 2 fejebakker kunne vi dog sagtens have undværet, da
det kun er sjældent vi gør brug af dem.

Slangen er med tænd/sluk funktion i håndtaget og det er en rigtig fed
feature...

mvh
Lars

Fra : E.J

Dato : 30-07-05 18:12

Vi har også bygget nyt hus, hvor vi satte CS op i løbet af en weekend
Den er bare knaldgo, vi har også 2 sugebakker placeret i køkken & bryggers,
dem har vi god gavn af

V.H
Erik

Fra : E.J

Dato : 30-07-05 18:16

Fra : Nicholai

Dato : 30-07-05 18:28

Tak for tilbage meldinger

Sidder der nogle derude der har prøvet af "eftermontere" sådan et dyr -
hører jeg gerne om jeres erfaringer også ... man skal være lidt opfindsom -
har jeg læst mig til .... højskabe osv skal i brug for at skjule "sugerør"

//Nicholai