Merchandise - produktion af
Fra : Kert Rats

Dato : 30-07-05 15:48

Kan nogen oplyse mig om, hvor jeg kan få produceret merchandise (T-shirts,
kaffekrus mv.) med firefarve-motiv?

Der er sikkert mange firmaer, der tilbyder produktion af merchandise, men
har nogen her i NG erfaringer med et eller flere firmaer, der leverer i god
kvalitet til en billig penge, så giv endelig lyd her i gruppen.

Venligst

Kert Rats

Fra : buffis

Dato : 30-07-05 17:20

http://trendishirts.com/

Fra : buffis

Dato : 31-07-05 16:02

jeg kan lave Tshirts med fire farver til ca 60 kr jo flere jo billiger.der
ud over kan jeg lave tryk på
buks-jakker-tasker-punge-caps-skjorter-paraplyer-osv.

mvh
carsten
http://trendishirts.com/

Fra : Anders Christensen

Dato : 31-07-05 17:20

buffis wrote:
> jeg kan lave Tshirts med fire farver til ca 60 kr jo flere jo billiger.der
> ud over kan jeg lave tryk på
> buks-jakker-tasker-punge-caps-skjorter-paraplyer-osv.

Det vil jeg gerne høre mere om.
Hvilke farver t-shirts og kvaliteter/størrelser?
Jeg synes ikke det fremgår vildt godt af hjemmesiden.

Kontakt mig pr mail, du skal lige fjerne fladfisken.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Kert Rats

Dato : 01-08-05 02:55

"buffis" <buffis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kan lave Tshirts med fire farver til ca 60 kr jo flere jo billiger.der
> ud over kan jeg lave tryk på
> buks-jakker-tasker-punge-caps-skjorter-paraplyer-osv.

Hvad vil prisen være for 10 T-shirts med firefarvetryk i velsagtens tre
forskellige størrelser?
Motiv leverer jeg digitalt i forsvarlig opløsning.

Oplys pris inkl. moms., emballering, ekspedition, levering mv, mv, mv.:
Altså en totalpris for 10 T-shirts!

Venligst

Kert Rats
********
Live Long and Prosper

Fra : buffis

Dato : 01-08-05 05:25

> [...]
> Motiv leverer jeg digitalt i forsvarlig opløsning.
>
> Oplys pris inkl. moms., emballering, ekspedition, levering mv, mv, mv.:

prisen for et fire farvet tryk på en hvid 135 grams t shirt er 60 kr leveret
+ moms i de størelser du ønsker.
prisen er inklusiv levering og moms for ti stk, 750 kr

mvh
carsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-08-05 10:16

> [...]
> har nogen her i NG erfaringer med et eller flere firmaer, der leverer i
> god kvalitet til en billig penge, så giv endelig lyd her i gruppen.

Tryk og Design på www.trykogdesign.dk de kører med fast tilbud på 499,- for
10 t-shirts i fin kvalitet.
Jeg bruger dem til al min merchandise og er meget tilfreds med deres
produkter

/karsten

Fra : buffis

Dato : 01-08-05 11:52

> Tryk og Design på www.trykogdesign.dk de kører med fast tilbud på 499,-
> for 10 t-shirts i fin kvalitet.
> Jeg bruger dem til al min merchandise og er meget tilfreds med deres
> produkter

hej Karsten Madsen
måske du skulle prøve mig næste gang.
10 t-shirts i fin kvalitet. fast tilbud 299,-
10 caps i fin kvalitet. fast tilbud 299,-
begge inkl. et favet tryk
mvh
carsten b mortensen
fam.bm@os.dk

Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-08-05 14:13

> [...]
> måske du skulle prøve mig næste gang.
> 10 t-shirts i fin kvalitet. fast tilbud 299,-
> 10 caps i fin kvalitet. fast tilbud 299,-

URL ?

Fra : carsten

Dato : 01-08-05 14:37

">> hej Karsten Madsen

> URL ?

http://trendishirts.com/ frederikshavn

fam.bm@os.dk
carsten b mortensen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-08-05 15:04

"carsten" <fam.bm(fjern)@os.dk> skrev i en meddelelse

> ">> hej Karsten Madsen

> http://trendishirts.com/ frederikshavn

Det er da værd at overveje - det er da billigt....

Fra : Kert Rats

Dato : 01-08-05 16:40

> [...]
> måske du skulle prøve mig næste gang.
> 10 t-shirts i fin kvalitet. fast tilbud 299,-
> 10 caps i fin kvalitet. fast tilbud 299,-

Hej buffis
Længere oppe i denne tråd gav du mig et tilbud på 10 T-shirts med
firefarvetryk for 750 kr. alt inkl. Er firefarvetryk virkelig så meget
dyrere end etfarvetryk/staffagefarve?

Venligst

Kert Rats

Fra : carsten

Dato : 01-08-05 17:30

> [...]
> Længere oppe i denne tråd gav du mig et tilbud på 10 T-shirts med
> firefarvetryk for 750 kr. alt inkl. Er firefarvetryk virkelig så meget

ja desværre er det det, ti kroner pr. tryk det første tryk er inklusiv i
tilbudet på 299,- 30 tryk a 10 kr = 300 + moms = 750 kr. men du er
selvfølgelig velkommen til at tjecke priser andre steder.
men jeg håber jeg er billigst!

mvh
carsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-08-05 21:48

> [...]
> tilbudet på 299,- 30 tryk a 10 kr = 300 + moms = 750 kr. men du er
> selvfølgelig velkommen til at tjecke priser andre steder.

Godt set Kert... Det havde jeg overset, så bliver jeg hos Tryk og Design,
her er prisen ens uanset antallet af farver på trykket.

/karsten

Fra : carsten

Dato : 02-08-05 13:00

> Godt set Kert... Det havde jeg overset, så bliver jeg hos Tryk og Design,
> her er prisen ens uanset antallet af farver på trykket.
>
> /karsten

på en forspørgsel fra mig var prisen som følger.
#Uden at have set det motiv du skal have lavet vil 10 stk. koste omk. 79,-
kr. pr. stk. Send venligst motiv som fil til os så kan vi svare helt nøje
hvad prisen vil være.

Vi sender kun pr. efterkrav og prisen er + forsendelse udgifter.

Vi håber at kunne hjælpe dig.

Tryk & Design System ApS#

prisen for ti stk ved Tryk & Design System ApS 790 kr plus forsendelse, og
lur mig om det ikke er plus moms