Plastic poser til foto/videokamera
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 30-07-05 15:24

Hej Ng

Er der nogen der har adresse eller links hvor man kan købe UV plastic poser
med lynlås.

VH Sten

Fra : Peter

Dato : 30-07-05 16:31

> Er der nogen der har adresse eller links hvor man kan købe UV plastic
> poser
> med lynlås.

Hejsa,

Prøv at kigge her : http://www.ewa-marine.de/english/

--
Peter

Fra : Michael Kristensen

Dato : 31-07-05 00:57

> Hejsa,
>
> Prøv at kigge her : http://www.ewa-marine.de/english/

Er det virkelig i stand til at holde vandet ude?

Bliver poserne ikke presset så meget sammen på større dybder, at man ikke
kan betjene ens kamera?

vh
Michael Kristensen

Fra : Peter

Dato : 31-07-05 01:48

>Er der nogen der har adresse eller links hvor man kan købe UV plastic poser
>med lynlås.

Prøv www.aquapac.dk.

De er danske og har poser i alle mulige størrelser og til alle mulige formål.

M.v.h. Peter

Fra : Peter

Dato : 31-07-05 07:36

> Prøv 'www.aquapac.dk' (http://www.aquapac.dk/).
>
> De er danske og har poser i alle mulige størrelser og til alle mulige
> formål.

Men vær opmærksom på at deres poser kun kan klare 5 meter, hvilket jo
ikke er meget i forbindelse med dykning.

--
Peter

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 31-07-05 21:32

Tak skal du have, de er ikke til dykning, jeg skal på rundtur i Brasilien om
6 mdl. hvor jeg skal være ved Foz Do Iguacu vandfaldet i 4 dage her vil jeg
godt bruge mit Nikon D70, så poserne må godt være en billig kvalitet.
PS. men jeg skal dykke lidt ved Prari Do Forte

Sten

Fra : Peter

Dato : 31-07-05 23:51

> så poserne må godt være en billig kvalitet.

Så er Aquapac poserne så vidt jeg er orienteret nok de bedste og billigste
til formålet. Du kan få andre og billigere poser, men de er ikke egnede til
at tage billeder igennem. Ihvertilfælde ikke hvis det skal være af god
kvalitet

P.S. Det er en god ide at benytte silicagel sammen med posen så fugten i
posen fjernes. Dug/kondens er trods alt ikke det bedste for kameraet og det
giver også rigtig dårlige billeder

M.v.h. Peter