Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Sonofon og Opera.
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 04-06-01 23:33

Hejsa.

Sonofon anbefaler at man *opgraderer* til IE eller Netscape, når man
går ind på deres side med Opera. Skandale....

[udklip...]

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows ME) Opera 5.10 [da]
SONOFON.dk er ikke testet i din browser
Din browser ser ikke ud til at være Netscape eller Internet Explorer
version 4.0 eller bedre.
SONOFON sitet er testet i Netscape og Internet Explorer fra version
4.0 og op efter. Dette dækker ca. 98 % af de normale besøgende hos
SONOFON.
Da sitet ikke er testet på din browser version, kan siderne se
forkerte ud, eller slet ikke virke.
Hvis du alligevel gerne vil fortsætte kan du trykke her.
Vi anbefaler at du opgradere din browser til enten Microsoft Internet
Explorer eller Netscape Communicator.
Du kan hente den nyeste version af browseren her:
Microsoft Internet Explorer
Netscape Communicator

[...udklip]

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 05-06-01 00:59

On Tue, 05 Jun 2001 00:32:46 +0200, Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk>
wrote:

>Sonofon anbefaler at man *opgraderer* til IE eller Netscape, når man
>går ind på deres side med Opera. Skandale....

Du mener vel virkelig ikke, at der rent faktisk findes en side på
nettet, der er uhensigtsmæssigt lavet?

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 05-06-01 08:22

On Tue, 05 Jun 2001 01:58:45 +0200, Peter Brodersen
<professionel@nerd.dk> wrote:

>Du mener vel virkelig ikke, at der rent faktisk findes en side på
>nettet, der er uhensigtsmæssigt lavet?

De er de vel mere eller mindre allesammen
Jeg fladt bare over at de mente de er en opgradering at skifte til IE
eller Nestscape..

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : CHRistian

Dato : 05-06-01 16:16

Peter Brodersen <professionel@nerd.dk>'s posting:

>Du mener vel virkelig ikke, at der rent faktisk findes en side på
>nettet, der er uhensigtsmæssigt lavet?

Æh, mangler det ikke et "ikke" et eller andet sted?
Ellers fatter jeg den sg* ikke

--
Opera på 5,3% - http://browserwatch.internet.com/stats/stats.html
Ja, en browser-site for folk med interesse i browsere, men det er

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 05-06-01 14:42

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk> wrote:

> Sonofon anbefaler at man *opgraderer* til IE eller Netscape, når man
> går ind på deres side med Opera. Skandale....

Det sparer dem nok en del henvendelser til deres support-afdeling hvis
siden ikke fungerer efter hensigten i Opera.

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi [mostly in Danish]

Fra : CHRistian

Dato : 05-06-01 16:14

Jesper L Hansen <lismoes@mail.dk>'s posting:

>Sonofon anbefaler at man *opgraderer* til IE eller Netscape, når man
>går ind på deres side med Opera. Skandale....

De er endda ikke de værste. Nogle er så "smarte", at man slet ikke
*må* se deres site.
Gad vide, hvad de gør, når der kommer en søgemaskine forbi.. gnæk,
så kommer den jo heller ikke længere, gnæk.. det er da altid en
trøst

Jeg kan huske den frækkeste jeg fik. Det var en JavaScript Popup og
lyd i stil med at min browser var SÅ gammel og faktisk DØD så det
kunne jeg godt glemme alt om. Det var på www.n.dk for et stykke tid
siden.