Hvepsebo
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-05 20:27

Er der nogen der har et godt råd om hvordan jeg får fjernet et hvepsebo.
De har lavet et oppe under lægterne som eternittaget er spændt fast på.
I mellem lægterne er der en spræk på ca. 1/2 cm + -.
Der er et billede af det under dk.binaer under navnet Hvepsebo.
Det er lidt irriterende at man ikke kan sidde på terrassen uden at have en
flok hvepse flyvende omkring sig.
Leif Pedersen

leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Max

Dato : 29-07-05 21:20

Hej Leif

> Er der nogen der har et godt råd om hvordan jeg får fjernet et hvepsebo.

Kik lidt tilbage i gruppen, hvepse har været en del diskuteret
på det seneste.

Bl.a. den
21-07-2005
10-07-2005
09-07-2005
03-07-2005
23-06-2005
22-05-2005

Mvh Max

Fra : Brian S Jensen

Dato : 29-07-05 11:28

"Leif Pedersen" <leif-pedersen(AT)mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er et billede af det under dk.binaer under navnet Hvepsebo.
> Det er lidt irriterende at man ikke kan sidde på terrassen uden at have en

Vi havde et tilsvarende - dog så højt oppe i gavlen at jeg ikke kunne
nå det fra stigen - så jeg tog vandslangen med strålepistolen på, og
så op på øverste trin på stigen, så jeg var så tæt på som muligt, og
så ellers bare spulede det væk

Det er 14 dage siden og de er ikke kommet tilbage - selvom der
sikkert stadig var "beboelse" tilbage på bagsiden af brædderne

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Dan

Dato : 30-07-05 15:48

Ja, jeg spekulerer på om ikke det afgørende er om man får ram på drinningen
eller ej???

Dan

Fra : Brian S Jensen

Dato : 29-07-05 18:51

"Dan" <No_Sp@m.Net> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg spekulerer på om ikke det afgørende er om man får ram på
> drinningen
> eller ej???
>
> Dan

Det er det nok - afhængig af årstiden

Her gik det fint - der "faldt" en masse dovne hvepse ned i perlestenen, de
fik en gang med ukrudtsbrænderen - der var forøvrigt flere rigtig store
imellem ?!

Mvh.
Brian S Jensen