Forhandler af princeton lygter
Fra : per_dykkermail@yahoo~

Dato : 29-07-05 17:33

Er der nogen der kender et sted i DK hvor man kan købe Princeton
Lygter og reservedele til dem (Pærer)?
Det dykkercenter hvor jeg har købt lygten forhandler dem ikke mere, og
princeton har ikke svaret på den mail jeg har sendt dem ang. en dansk
forhandler.
Jeg har fundet den pågældende pære på www.simplyscuba.com men
prisen med fragt bliver ret pebret.
Jeg har også prøvet hos hos en fotohandler og hos radioparts, men
uden held.
Pæren er en meget lille stiftpære ø 5,5 mm Længde: 11 mm + ben
Afstand mellem ben: 2,5 mm Længde af ben : 4 mm Diameter på ben 0,5
mm 7,5 watt og 6volt
Er der evt nogen der kender et sted der handler med den slags ?

Med venlig hilsen

Per

Fra : CC

Dato : 29-07-05 20:25

<per_dykkermail@yahoo.dk> wrote in message

[...]

Hej Per,

Har du prøvet Aquatic Marine i Århus? Jeg ved ikke om de forhandler
Princeton længere, men jeg købte pærer for en del år
tilbage.

mvh
Claus

Fra : per_dykkermail@yahoo~

Dato : 30-07-05 15:22

CC skrev:

> [...]

> Har du prøvet Aquatic Marine i Århus? Jeg ved ikke om de forhandler
> Princeton længere, men jeg købte pærer for en del år

Jeg vil prøve at ringe til dem.
Og tak for hjælpen

mvh
Per

Fra : cybersven

Dato : 31-07-05 16:31

Det kommer lidt an på hvor du bor? På Fyn forhandler Fyns Dykker
Center, Princeston lygter. Prøv at ringe på 66 12 82 38.

Sven R

Fra : cybersven

Dato : 31-07-05 16:31