Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Disable popup-vinduer?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 04-06-01 23:09

Hej!

Jeg er sikker på jeg har set på et tidspunkt, der fandtes software til at
disable popup-vinduer (altså så en side ikke kan åbne nye vinduer uden jeg
klikker på noget).

Hvad hedder software, og hvor kan jeg finde det?

- Klaus

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 04-06-01 23:16

"Klaus Jensen" <newsreply@icatech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> klikker på noget).
>
> Hvad hedder software, og hvor kan jeg finde det?

Prøv www.google.com og skriv "popupkiller". Der er vist et par
stykker......................
Postet af den uofficielle østhimmerlandske mester i bortforklaringer.

AaB - U'll always be my no.1
walther@larsen.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 05-06-01 00:48

"Klaus Jensen" <newsreply@icatech.dk> wrote in message
> [...]
> klikker på noget).
>
> Hvad hedder software, og hvor kan jeg finde det?

Jeg bruger i øjeblikket NoPops fra http://www.jpsoft.dk/products.php Det
virker fint.
Før brugte jeg Pow fra http://www.analogx.com/contents/download/network.htm
Det virker også fint