Eksplorer-søgefelt
Fra : Christian Sloth Han~

Dato : 04-06-01 22:48

Jeg har gennem lang tid brugt Windows 98 og 2000 professionel, men har nu
fået følgende problem når jeg bruger Internet Explorer under 2000:

Når jeg befinder mig på en side, hvor der er et søgefelt, kan jeg ikke få
cursoren til at være aktiv i søgefeltet.

Hvis jeg nu bliver foreslået af afinstallere Explorer under 2000, vil jeg
gerne have at vide, hvordan jeg geninstallerer den fra min CD. (kan man
nøjes med kun at geninstallere Explorer, eller skal alt under Windows 2000
geninstalleres).

Venlig hilsen

Christian