Friedland D454 dørklokke
Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 16:56

Jeg søger en brugsanvisning til ovennævnte, så jeg kan se hvordan 2
ringetryk skal forbindes. Mon der skulle være en kan hjælpe mig?

--
Mvh - Mogens; mohenNOSPAM@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse

Fra : Repzak

Dato : 28-07-05 17:03

"Mogens" <mohenNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> Jeg søger en brugsanvisning til ovennævnte, så jeg kan se hvordan 2
> ringetryk skal forbindes. Mon der skulle være en kan hjælpe mig?

Vel bare parrellelt eller ?

Kasper

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 18:56

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vel bare parrellelt eller ?

Det tror jeg ikke der skulle vist være to forskellige lyde, og der er så
mange tilslutningssteder, som kun er markeret med et tal, så jeg er lidt i
vildrede.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-07-05 21:53

Mogens wrote:
> Jeg søger en brugsanvisning til ovennævnte, så jeg kan se hvordan 2
> ringetryk skal forbindes. Mon der skulle være en kan hjælpe mig?

Har du prøvet at spørge, hvor du har købt den.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Mogens

Dato : 28-07-05 23:11

> Har du prøvet at spørge, hvor du har købt den.

Den har ca. 15 år på bagen, men har været pillet ned i forbindelse med
maling, så brugsanvisningen er desværre forsvundet.

Fra : Max

Dato : 28-07-05 22:23

Hej Mogens

> ringetryk skal forbindes. Mon der skulle være en kan hjælpe mig?

Er den mellem dem der er her

http://www.novar-friedland.de/downloads/pdfs/S01-S19.pdf

Mvh Max

Fra : Mogens

Dato : 29-07-05 08:40

> Hej Mogens

> Er den mellem dem der er her
>
> http://www.novar-friedland.de/downloads/pdfs/S01-S19.pdf

Nej desværre er den der ikke, men det var lige sådan nogle diagrammer jeg
efterlyser.