crm program ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 26-07-05 10:25

Jeg har brug for et - rimeligt enkelt - program til fakturering og
timestyring/projektstyring. Jeg har lidt webdesign, lidt journalistik og
lidt grafisk arbejde i min eenmandsbutik, så jeg har ikke brug for noget
kæmpestort. Jeg har bestilt noget infomateriale hjem på CS5 Light. Findes
der andet ?
Nogen anbefalinger ?
Kh
Bjørn

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 26-07-05 16:11

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kæmpestort. Jeg har bestilt noget infomateriale hjem på CS5 Light. Findes

Nu skriver du crm-program i overskriften, og nævner så noget helt andet i
teksten. CRM er mere en slags udvidet kontaktstyring.

C5 (Light) er alletiders produkt, men ikke nødvendigvis det rigtige til dig.
Og hvis du skal have projektstyring, kan du ikke nøjes med Light-udgaven.

SummaSummarum (SS) er et godt alternativ, uden jeg kender til et
projektstyringsmodul. Det er nok især godt, hvis du ikke har erfaring med
økonomistyring. Der kan C5 godt være lidt overvældende og knap så enkelt at
komme i gang med. Til gengæld kan C5 vokse langt videre (både mht.
funktionalitet og pris) end SS.

Men måske kan du klare dig helt uden et økonomistyringsprogram, hvis du ikke
skal føre regnskabet selv. Til fakturaudskrivning og timeregistrering kan du
komme langt med enten gratis programmer eller anvendelse af fx. Microsoft
Office. I Excel findes der allerede færdige skabeloner til fakturering og
vist også til timeregistrering.

Der findes gratis økonomistyringsprogrammer og desuden demoudgaver af flere.
Prøv dem for at finde ud af, om du overhovedet kan/vil arbejde med dem.

Held og lykke med valget.

PS: Hvis du har rigeligt at lave i firmaet, skulle du måske vælge at
outsource noget eller alt det bøwl med fakturering, bogføring etc. Du sparer
frustrationerne i en måske helt fremmed verden...

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 26-07-05 16:20

> [...]
> kæmpestort. Jeg har bestilt noget infomateriale hjem på CS5 Light. Findes

SummaSummarum har i øjeblikket projektstyringsmodul til betatest.
Kik lidt på de øvrige faciliteter imens.

www.summarum.dk

Jørn Rasmussen
http://www.farman.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 28-07-05 08:38

Hejsa
Tak for svarene. Jeg vil kigge på Summarum

Kh
Bjørn