Hvordan forhindre man at blive pinget?
Fra : thejs

Dato : 04-06-01 21:21

Hej

Vi kender alle det lille program ping, men hvordan forhindre man lige at ens
maskine svare når den bliver pinget?

Hilsen Thejs

Fra : Fritze

Dato : 04-06-01 21:24

Zonealarm æder alle requests af den slags. www.grc.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-01 21:51

"Fritze" <Fritze76@hotmail.com> wrote in message
> ens
>
> Zonealarm æder alle requests af den slags. www.grc.com

Hvis man altså har sat den på højeste sikkerheds niveo... Je ghar nu sat den
på middel. Da man så godt kan pinges...

Fra : Fritze

Dato : 04-06-01 21:56

> Hvis man altså har sat den på højeste sikkerheds niveo... Je ghar nu sat
den
> på middel. Da man så godt kan pinges...

Og din pointe er? Det finder man jo selv ud af. Der er jo ingen grund til
ikke at have den på højeste niveau. Jeg kører på højeste og har aldrig
problemer.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-06-01 21:38

"thejs" <thejs@worldonline.dk> writes:

> Vi kender alle det lille program ping, men hvordan forhindre man lige at ens
> maskine svare når den bliver pinget?

Bruger et stykke software der blokerer for den slags.

Men som regel synes jeg man skal have en god grund til at ville undgå
det. Ping er nemlig et godt værktøj når man skal fejlfinde, og så er
det irriterende, hvis nogen har sat et filter op, så man ikke kan
bruge ping.

--
Jacob
"An NT server can be run by an idiot, and usually is." -- Tom Holub