Webeditor
Fra : Ole Boyer Pedersen

Dato : 04-06-01 21:16

Som ny SuSE bruger er jeg stødt ind i en stopklods for at frigøre mig fra
windows som jeg gerne vil kunne undvære i fremtiden. Jeg kan ikke finde en
god webeditor på linie med Stones WebWriter. Den er jeg meget glad for men
findes der ikke noget lignende til Gnu/Linux, helst grati men det er ikke
noget absolut krav. Er der en venlig sjæl der kan retlede mig. Den må
helst ikke være for vanskelig at installere da det kniber lidt endnu med
det.
Venligst Ole Boyer Pedersen

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-06-01 21:25

Ole Boyer Pedersen skrev:

> Jeg kan ikke finde en god webeditor på linie med Stones WebWriter.

Jeg kender ganske vist ikke Stones WebWriter, men hvis du bruger KDE
kunne du tage et kig på Quanta+, som bor på <http://quanta.sf.net/>.

// Klaus

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 04-06-01 22:00

Ole Boyer Pedersen skrev:

> Som ny SuSE bruger er jeg stødt ind i en stopklods for at frigøre mig
> fra windows som jeg gerne vil kunne undvære i fremtiden. Jeg kan ikke
> finde en god webeditor på linie med Stones WebWriter.

Hvorfor ikke vælge en, der er bedre? : ) Quanta:
http://quanta.sourceforge.net

Installation (kan være tricky, hvis du både har KDE 1 og 2 installeret):

export KDEDIR=/opt/kde2
export QTDIR=/usr/lib/denNyesteQtDuHar
../configure
make
su
make install

Der er også Screem (http://screem.org) samt Blowfish og en hel masse
andre, som du kan finde på http://freshmeat.net

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 04-06-01 22:38

Jonas Koch Bentzen wrote:

> samt Blowfish

Blowfish? Er det ikke Bluefish du tænker på?
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 05-06-01 10:01

Thomas Overgaard skrev:

> Blowfish? Er det ikke Bluefish du tænker på?

Jo. Det er længe siden, jeg har prøvet Bluefish, så... : )

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jan Birk

Dato : 05-06-01 11:44

HTML editoren i StarOffice er ganske god!

/Jan

Den 04-06-01, 22:16:09, skrev Ole Boyer Pedersen
<cfs12732@vip.cybercity.dk> til emnet Webeditor: