TV2 netop nu ang. sharm
Fra : Nicolai

Dato : 25-07-05 21:07

"Sådan ser det ud på byens gågade - et normal meget travlt sted"

(Hvor der så kun ses enkelte personer)

Måske er mange rejst hjem, men der er sguda aldrig et øje i de varme dagtimer
i forhold til aften/nattetimerne.
Fordrejning TV2. Skam jer.

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk/tilbud.php (Få resten af året gratis!)

Fra : Søren Reinke

Dato : 25-07-05 21:55

Nicolai wrote:
> [...]
>
> (Hvor der så kun ses enkelte personer)
>
> Måske er mange rejst hjem, men der er sguda aldrig et øje i de varme dagtimer

Det vil jeg så ikke give dig ret i, selvfølgelig ikke ligeså mange som
om aftenen/natten, men der er normalt flere mennesker end man så på TV2.

p.s. Har boet der er i 6 måneder :)

--
Søren Reinke
Chief Technology Officer

Fra : Nicolai

Dato : 26-07-05 08:55

>Det vil jeg så ikke give dig ret i, selvfølgelig ikke ligeså mange som om
>aftenen/natten, men der er normalt flere mennesker end man så på TV2.

Begge vores besøg til Sharm har været med 25 mennesker i gaden i
frokostvarmen og tusinder om aftenen. De misbrugte det til deres historie
imho.

>p.s. Har boet der er i 6 måneder :)

Ja, det er jeg klar over - de sagde du også du ville dengang på liveaboard ;)

Fra : Søren Reinke

Dato : 26-07-05 09:03

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Begge vores besøg til Sharm har været med 25 mennesker i gaden i
> frokostvarmen og tusinder om aftenen. De misbrugte det til deres historie
> imho.

Smag og behag :)

> Ja, det er jeg klar over - de sagde du også du ville dengang på liveaboard
> ;)

Mener du liveaboard i påsken 2004 ?

Sejt nok, hvordan går det ellers ?

--
Best regards Søren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - Your free diving magazin on the net. Download it in PDF

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-05 07:01

> Mener du liveaboard i påsken 2004 ?
Jap.

> Sejt nok, hvordan går det ellers ?

Godt. Dog ved vi ikke hvor turen går hen næste gang der skal dykkes. (Ikke
pga terror, men pga. vi vil prøve noget nyt)
Marsalam eller Kenya er et PAR muligheder...

Fra : Søren Reinke

Dato : 27-07-05 09:11

> Jap.

> Godt. Dog ved vi ikke hvor turen går hen næste gang der skal dykkes. (Ikke
> pga terror, men pga. vi vil prøve noget nyt)
> Marsalam eller Kenya er et PAR muligheder...

Jeg skal helt klart selv til Marsa Alam, men vil også gerne længere væk,
Østen eller lignende, men det kræver jo lidt flere penge.

Hilsen Søren

Fra : Nicolai

Dato : 27-07-05 13:36

> Jeg skal helt klart selv til Marsa Alam, men vil også gerne længere væk,
> Østen eller lignende, men det kræver jo lidt flere penge.

Great Barrier Reef kan anbefales